Crypto.com сключи сделка с Ultimate Fighting Championship (UFC), водещата световна организация за смесени бойни изкуства, превръщайки се в ‘първия в света официален партньор за бойното им облекло’.
Логото на Crypto.com вече ще върху облеклото на UFC, носено от спортисти в състезания, както и облекло, носено от екипа на бойците.
Crypto.com е “официалният партньор за брандиране на бойните комплекти, но не играе никаква роля в дизайна / производството на бойните комплекти”, каза говорителя на UFC Крис Белити.
Crypto.com казва, че ще има значителна видимост, като се има предвид глобалната база от фенове на UFC от над 625 милиона души и над 150 милиона последователи в социалните медии.
Crypto.com също ще получи обозначението на “първия официален партньор платформа за криптовалута на UFC”, създавайки нова спонсорска категория за UFC, се казва в съобщението.
Целта на сделката е “да внесе крипто в мейнстрийма, като същевременно повиши профила на нашия бранд, като подкрепи най-добрите спортисти, отбори и лиги в света”, заяви изпълнителният директор на Crypto.com Крис Марсалек пред The Block.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ: Strike има за цел да е ‘най-евтиното място на планетата за придобиване на BTC’
Crypto.com заяви, че е “дългосрочно партньорство” с UFC, но отказа да коментира конкретния период. Обикновено подобни сделки са с продължителност от пет до 10 години (последното партньорство на UFC беше с Reebok в продължение на седем години).
Облеклото с марка Crypto.com ще дебютират тази събота, 10-ти юли, в Лас Вегас по време на UFC 264, Дъстин Поарие срещу Конър Макгрегър.
Това не е първото подобно спонсорство на Crypto.com. Наскоро компанията сключи сделка с Формула 1 (F1) за 100 милиона долара, ставайки първият ѝ официален спонсор крипто партньор. Crypto.com отказа да коментира размера на сделката с UFC.
По-рано тази година Crypto.com също си сътрудничи с отбора на F1 Aston Martin Cognizant, отбора на Националната хокейна лига Монреал Canadiens и футболната лига Lega Serie A.
Robinhood Crypto разшири дейността си в Испания като част от стратегия за засилване на присъствието си на европейския пазар.
Базираната в Solana децентрализирана борса Jupiter ще стартира днес своя „Jupuary“, като ще раздаде на общността близо 700 милиона JUP токена на стойност $616 милиона.
Crypto.com въведе институционална платформа за търговия, с която цели да разшири присъствието си на крипто пазара в САЩ.
Брайън Армстронг, главен изпълнителен директор на Coinbase, заяви, че компанията ще извади от списъка стабилната монета USDT на Tether, ако това се изисква от новото законодателство.