Начало » Crypto.com ще спонсорира отборът на Aston Martin във Формула 1

Crypto.com ще спонсорира отборът на Aston Martin във Формула 1

03.03.2021 8:54 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Crypto.com ще спонсорира отборът на Aston Martin във Формула 1

Услугата за обмен на криптовалути Crypto.com сключи партньорска сделка с производителя на автомобили Aston Martin, за да спонсорира техния отбор във Формула 1.

Според доклад на Business Insider сътрудничеството е многогодишно спонсорство по повод завръщането на британския производител на автомобили във F1 през 2021 г. след 61-годишно отсъствие. Точните финансови подробности за спонсорската сделка обаче не са оповестени публично.

Със сключената сделка F1 автомобилите на Aston Martin ще бъдат украсени с логото Crypto.com, което вероятно ще осигури значителна експозиция на борсата за криптовалути. Според Autoweek средната аудитория за сезон 2020 на F1 е била 87,4 милиона фенове.

Както бе съобщено по-рано, Crypto.com достигна пет милиона потребители за първи път през октомври 2020 г. Клиентската база на борсата се удвои до 10 милиона.

Коментирайки значението на спонсорската сделка с Aston Martin, съоснователят и главен изпълнителен директор на Crypto.com Крис Марсалек каза:

Фактът, че криптовалутна компания може да […] направи изявление като това, и да се приведе в съответствие с такава уважавана марка с толкова огромна традиция като Aston Martin, [това означава], че индустрията узрява.“

Освен че тяхното лого ще украсява F1 автомобилите на Aston Martin през 17-те състезателни сезона, Марсалек казва, че крипто борсата се стреми да стимулира сътрудничеството при популяризирането на други продукти, свързани с криптовалутите.

Според Джеферсън Слак, търговски управляващ директор на F1 дивизията на Aston Martin, производителят на автомобили желае да работи с Crypto.com, за да придобие по-добро разбиране за криптовалутното пространство.

Изпълнителният директор на Aston Martin също разкри, че автомобилният производител, известен с участието си в поредицата за Джеймс Бонд, също се интересува от пазари като незаменяемите токени (NFT) и платежни системи.

Всъщност Crypto.com е един от участниците в разрастващата се сцена на крипто дебитни карти. Още през май 2020 г. компанията твърди, че картите Visa са най-широко достъпни.

Сделката за спонсорство на Crypto.com с Aston Martin е само най-новият пример за криптовалутна фирма, която си сътрудничи със спортно предприятие. От NASCAR до Английската Висша Лига, фирмите за виртуални валути продължават да разширяват своя отпечатък в организираните спортове.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Големите крипто компании се стремят да придобият банкови лицензи

Някои от най-големите имена в сферата на криптовалутите се опитват да си осигурят място във финансовата система на САЩ.

22.04.2025 11:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

БРИКС: Стремежът на Китай да наложи юана среща глобална съпротива

От 2022 г. насам Китай активно популяризира юана като основна валута за търговия между страните от БРИКС, възползвайки се от геополитическите раздори – особено след като западните санкции засегнаха Русия.

22.04.2025 9:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Разследват американски депутат след 190% печалба от тази европейска компания

Представителката на парламента на Невада, Сузи Лий е подложена на проверка след нейната инвестиция в германската отбранителна компания Rheinmetall AG.

21.04.2025 13:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Вероятността за рецесия на Polymarket се повиши вследствие на митата на Тръмп

След последния ход на президента Тръмп за налагане на мащабни мита, тревожността на пазара се увеличава, а крипто-базираните платформи за прогнози сигнализират за нарастващо убеждение, че на хоризонта се задава рецесия в САЩ.

21.04.2025 8:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.