Канадският гигант за електронна търговия Shopify, втората най-ценна компания на фондовия пазар в страната, наскоро обяви партньорство с процесора за плащания с криптовалута CoinPayments.
Като част от сделката платформата Shopify ще включва опция за плащане с CoinPayments за всички свои търговци.
В своето изявление главният изпълнителен директор на CoinPayments, Джейсън Бътчър, заяви, че връзката между двете компании „не може да бъде спряна“, като твърди, че отразява бъдещето на транзакциите:
“Като лидери в електронната търговия и криптовалутите, нашата комбинирана експертиза отразява бъдещето на бизнес транзакциите.”
Shopify, базираният в Отава конкурент на Amazon, може да се похвали с пазарна капитализация от $82,20 милиарда.
През последните пет години акциите им скочиха с 2,602 процента. За сравнение, Биткойн е нараснал с 4,045 процента за същия период от време.
Подобно на BTC, ралито на Shopify се ръководи главно от милениялите, които не са толкова консервативни по отношение на избора си за инвестиции в сравнение с по-старите поколения.
Акциите на Shopify (NYSE: SHOP) в момента са с 1.66% нагоре, което е близо до най-високото им ниво от $767.
Преди да разреши плащанията с криптовалути на своята платформа, Shopify се присъедини към Асоциацията Libra на Facebook през февруари, за да подобри интернет търговията:
“Като член на Асоциацията, ние ще работим колективно за изграждането на платежна мрежа, която улеснява достъпа до пари и поддържа навсякъде търговците и потребителите.”
След изселването на високопоставени членове като Visa и eBay, през Facebook април дебютира ‘размита’ версия на криптовалутата си, за да успокои регулаторите.
Наскоро Capital Economics очерта серия от потенциални рискове, които биха могли бързо да влошат финансовите условия въпреки настоящата стабилност на пазара и икономиката.
Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Най-новото тримесечно проучване на централната банка в Китай показва, че домакинствата продължават да изпитват затруднения поради отслабения пазар на труда, което води до сравнително ниски разходи за потребление, тъй като хората са склонни да дават приоритет на спестяванията.
Saudi Aramco обяви повишение на официалните продажни цени на всички изнасяни от нея сортове за Азия, като според Bloomberg цената на Arab Light за доставка през юни ще се увеличи с $0.90.