Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Платформата за търговия, известна със стратегическите си маркетингови ходове, планира да засили фокуса си върху спорта като средство за привличане нова аудитория в индустрията.
Според главния маркетинг директор на Crypto.com, Стивън Калифовиц, компанията е постигнала забележителен успех с този подход, като в рамките на няколко месеца е станала свидетел на рязко увеличаване на броя на потребителите от 80 на 100 милиона.
GM from turn 1 @f1miami #MiamiGP pic.twitter.com/n2L1Kat0Dg
— Crypto.com (@cryptocom) May 5, 2024
Навлизането на Crypto.com в дигиталното рекламно пространство датира от 2021 г., когато компанията си осигури многогодишна сделка за преименуване на „Стейпълс Център“ на „Crypto.com Арена“. Оттогава насам компанията постигна значителни успехи, като стана основен спонсор на Crypto.com Miami Grand Prix на Формула 1 – спонсорство на стойност $10 милиона за 10 години и други.
Въпреки големите инвестиции Crypto.com остава ангажиран с разширяването на рекламните си начинания. Неотдавна компанията направи фурор, като включи американската музикална икона Еминем в реклама на Crypto.com.
Тъй като среброто навлиза в четвъртата си поредна година на дефицит на предлагането, задвижвано от повишеното търсене в секторите на технологиите и възобновяемите енергийни източници, благородният метал достигна важни етапи, като надхвърли $30 за тройунция и достигна най-високото си ниво от повече от десетилетие.
Навлизането на Хонконг на пазара на крипто борсово търгувани фондове (ETF) не оправда очакванията, като не успя да постигне успеха на базираните в САЩ спот ETF, които понастоящем притежават $55 милиарда.
Tethe надмина на Германия по отношение на притежанията на държавни облигации на САЩ, отбелязвайки значителното си влиянието в сектора на дигиталните активи и предизвиква дискусии относно необходимостта от регулиране на стабилните монети.
Венецуелското министерство на електроенергията реши да прекъсне всички операции за копаене на криптовалута от националната електрическа мрежа (SEN), за да управлява потреблението на енергия и да осигури стабилно електроснабдяване за гражданите, според доклад на AlbertoNews от 18 май.