Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Платформата за търговия, известна със стратегическите си маркетингови ходове, планира да засили фокуса си върху спорта като средство за привличане нова аудитория в индустрията.
Според главния маркетинг директор на Crypto.com, Стивън Калифовиц, компанията е постигнала забележителен успех с този подход, като в рамките на няколко месеца е станала свидетел на рязко увеличаване на броя на потребителите от 80 на 100 милиона.
GM from turn 1 @f1miami #MiamiGP pic.twitter.com/n2L1Kat0Dg
— Crypto.com (@cryptocom) May 5, 2024
Навлизането на Crypto.com в дигиталното рекламно пространство датира от 2021 г., когато компанията си осигури многогодишна сделка за преименуване на „Стейпълс Център“ на „Crypto.com Арена“. Оттогава насам компанията постигна значителни успехи, като стана основен спонсор на Crypto.com Miami Grand Prix на Формула 1 – спонсорство на стойност $10 милиона за 10 години и други.
Въпреки големите инвестиции Crypto.com остава ангажиран с разширяването на рекламните си начинания. Неотдавна компанията направи фурор, като включи американската музикална икона Еминем в реклама на Crypto.com.
Кампанията на бившия президент Доналд Тръмп отбеляза рязък ръст на крипто даренията, които вече надхвърлят $4 милиона, предимно в Биткойн.
В неотдавнашен доклад на Съвета за финансова стабилност (FSB) се предупреждава за значителни рискове, свързани с все по-широкото използване на глобални стабилни монети (GSC) на нововъзникващите пазари и в развиващите се икономики (EMDE).
Binance, най-голямта борса за криптовалути в световен мащаб, официално приключи замяната на токени и ребрандирането на Render (RNDR) в Render (RENDER).
Въпреки мнението на мнозина, икономиката на САЩ бележи сравнително силен растеж, което може да е изненада за мнозина.