НАЧАЛО Други

Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

09.12.2021 8:39 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Floki Inu стартира ‘супер агресивна’ маркетингова кампания

Floki Inu (FLOKI), меме криптовалута, чието име е вдъхновено от кучето на Илон Мъск и която съперничи на Shiba Inu (SHIB) по отношение на популярността, стартира рекламна кампания в Израел, която ще продължи един месец.

В туит, публикуван от главния акаунт, свързан с проекта, видеоклип, в който се твърди, че “Floki идва в Израел” уточнява, че рекламите ще бъдат представени в страната на “8 първокласни стени“, както и “180 билборда и знаци“ в “20-те най-важни града“ на Израел.

Рекламната кампания се очаква да бъде видяна “над 47.6 милиона пъти“, тъй като билбордовете и знаците, които Floki Inu публикува в Израел, “ще бъдат разположени на стратегически и оживени места“ в ключови градове в цялата страна. Рекламната кампания, добави екипът, е “стратегически предназначена да създаде осведоменост за FLOKI за населението на Израел“.

Floki Inu стартира по-рано кампания в системата на обществения транспорт на Лондон със слогана “Изпуснахте Doge? Вземете Floki“ в опит да “легитимизират“ криптовалутата и да увеличат “доверието на средния потребител“ да купи актива, според ръководителя на маркетинга на проекта.

Цената на криптовалутата се изстреля нагоре, след като кампанията се популяризира. По това време беше разкрито, че към кампанията ще се присъединят и други, които популяризират криптовалутата, в Лос Анджелис, Япония, Китай и Русия.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Shiba Inu Games си партнира с най-големия австралийски разработчик на игри

Рекламният бюджет на Floki Inu идва от такса от 4%, наложена на новите купувачи. Токените се използват за “включване на инфлуенсъри в мрежата“ и за “по-нататъшно развитие и разрастване на екосистемата на Floki“.

Transport for London разкри опасения относно рекламите, тъй като те популяризираха малко известен, нерегулиран финансов актив, за който твърдят, че може да бъде отворен за манипулация, като например схеми за пъмп и дъмп. 

Рекламите на FLOKI съдържаха предупреждения за рисковете за потенциалните купувачи, но предизвикаха гнева на Сиан Бери, член на Лондонската асамблея на Зелената партия, който каза, че рекламите на криптовалути не трябва да са в мрежата на Transport for London.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

БРИКС: Русия разкриха какво може да сложи край на долара

В отговор на продължаващите усилия за дедоларизация в рамките на алианса БРИКС, руският президент Владимир Путин привлече вниманието към потенциалната роля на петролната индустрия в Близкия изток в оспорването на господството на щатския долар.

05.05.2024 7:30 2 мин. четене

Интеграцията на AI ще тласне Apple до нови висоти – Джим Креймър

Според домакина на Mad Money по CNBC Джим Креймър, Apple може значително да се възползва от интегрирането на технологията за изкуствен интелект (AI), за да стимулира следващата вълна на приемане.

05.05.2024 6:30 2 мин. четене

Основателят на Cardano отговори на коментарите на Майкъл Сейлър за класифицирането на алткойните като ценни книжа

Чарлз Хоскинсън, основателят на компанията зад Cardano, се обърна към неотдавнашните коментари, направени от Майкъл Сейлър относно ADA, XRP, ETH и други алткойни.

05.05.2024 6:00 1 мин. четене

Apple разбива рекорди с обявяването на обратно изкупуване на акции на стойност $110 милиарда

Технологичният гигант Apple обяви монументална програма за обратно изкупуване на акции на стойност $110 милиарда, която е най-голямата в историята на САЩ и надминава предишните ѝ програми за обратно изкупуване на акции на стойност $90-100 милиарда съответно през 2021 г. и 2018 г.

04.05.2024 23:00 2 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.