Филипинският шампион по бокс и знаменитост Мани Пакяо пусна своя собствена криптовалута.
На 1 септември, South China Morning Post съобщи, че филипинският боксьор превърнал се в политик, пусна своя собствена марка с финансовата подкрепа на частни инвеститори като бившата футболна звезда на Ливърпул и Англия, Майкъл Оуен и Шейх Халед бин Зайед ал Нахиян, член на кралското семейство на Абу Даби.
Монетата Pac ще бъде добавена към Global Crypto Offering Exchange (GCOX) на Сингапур, което ще проправи пътя на феновете на филипинеца да купуват стоки и да общуват с него чрез социалните медии.
Съобщава се, че основателят и изпълнителният директор на GCOX, Джефри Лин, казва, че монетата не е предназначена само за набиране на пари, а за изграждане на цяла екосистема.
Пакяо, който в момента носи титлата в полутежка категория на Световната Боксова Асоциация, за първи път встъпи в длъжност като сенатор във Филипините през юни 2016 г.
Както бе съобщено по-рано, американският певец Джейсън Деруло също планира да пусне своя собствена криптовалута в платформата.
Главният комуникационен директор на GCOX, Евън Нгоу, каза:
„Ние сме решени да съберем разнообразен, много талантлив набор от звезди в GCOX, а Джейсън със сигурност няма да бъде последният музикант, който ще се присъедини към нашите редици.“
В своята бяла книга GCOX посочват, че тяхната технология е изградена на блокчейна Acclaim и е проектирана да облагодетелства известни личности в различни точки от кариерата им.
Изглежда, че китайският фондов пазар се отърсва от репутацията си на „неинвестируем“, благодарение на икономическото съживяване и ралито, което може да има още много възможности за развитие.
Наскоро Capital Economics очерта серия от потенциални рискове, които биха могли бързо да влошат финансовите условия въпреки настоящата стабилност на пазара и икономиката.
Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Най-новото тримесечно проучване на централната банка в Китай показва, че домакинствата продължават да изпитват затруднения поради отслабения пазар на труда, което води до сравнително ниски разходи за потребление, тъй като хората са склонни да дават приоритет на спестяванията.