От технологичният гигант Google признаха, че настоящата крипто зима се отразява пагубна на размера на средствата, изразходвани за търсене.
Alphabet Inc., компанията-майка на Google, до голяма степен обясни забавянето на ръста на приходите с намаляването на разходите за реклама от страна на финансовите организации, включително тези, които се занимават с криптоактиви.
Във вторник, 27 октомври, по време на разговор за приходите на Alphabet, главният бизнес директор на Google Филип Шиндлер разкри, че през третото тримесечие бизнесът е отбелязал спад в разходите за търсене.
„През третото тримесечие видяхме намаляване на разходите на някои рекламодатели в определени области в търсенето. Например в областта на финансовите услуги видяхме отдръпване в подкатегориите застраховки, кредити, ипотеки и крипто„, каза Шиндлер.
Междувременно CNBC съобщи, че през тримесечния период е отчетено общо увеличение на рекламите от 6%, което е най-слабото сред всички тримесечия на Google от 2013 г. насам, като само едно изключение е началото на пандемията от COVID-19.
Приходите от реклама за Youtube също са намалели на годишна база, като главният изпълнителен директор на Google Сундар Пичай обясни това развитие с предизвикателната макросреда и нейното въздействие върху рекламната индустрия.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Етериум може да надмине Биткойн и фондовия пазар – М. МакГлоун
В сравнение с най-високите си стойности за всички времена, цените на основните криптовалути като Биткойн (BTC) и Етериум (ETH) спаднаха с приблизително 60% през 2022 г. Оттогава криптовалутната индустрия стана свидетел на поредица от фалити на хедж фондове и кредитори, като Celsius Network, Voyager Digital и Three Arrows Capital, както и на масови съкращения в компании като Blockchain.com и Crypto.com.
След като стана публична през 2021 г., водещата борса за криптовалути в САЩ, Coinbase, също намали персонала си с 18%, а стойността на акциите ѝ намаля със 70% през тази година. През третото тримесечие на 2022 г. Google направи съобщение за колаборация с платформа за търговия с криптовалути.
Google оповести публично плана си да работи с Coinbase, за да даде възможност на потребителите да плащат за нейните облачни услуги с помощта на криптовалути от 2023 г. нататък. Това е показател, че технологичният гигант има големи очаквания, че крипто зимата може да е кратка. Освен това се очаква, че Coinbase ще мигрира приложенията, свързани с данни, към облачната инфраструктура, предоставяна от Google.
Според известния ветеран на пазара Питър Бранд, търговията не е пътят към просперитета за по-голямата част от хората.
Първата седмица на юли носи няколко важни събития в САЩ, които могат да повлияят както на традиционните пазари, така и на сектора на криптовалутите.
Рик Еделман, един от най-влиятелните гласове в областта на личните финанси, радикално промени позицията си по отношение на разпределението на криптовалутите. След години на предпазлив оптимизъм, той вече вярва, че дигиталните активи заслужават много по-голям дял в инвестиционните портфейли от всякога.
В делото срещу Terraform Labs и нейния съосновател До Куон защитата поиска от Федералния съд за Южния окръг на Ню Йорк да удължи срока за подаване на документи преди съдебния процес с две седмици, като го отложи след първоначалната дата 1 юли 2025 г.