Главният изпълнителен директор на OKEx наскоро подчерта важността на доброто обслужване на клиенти.
По време на скорошно интервю с Cointelegraph, Джей Хао отбеляза, че доброто обслужване на клиенти е ключов аспект на всеки бизнес.
“Определено смятам, че обслужването на клиенти е изключително важно, все пак клиентът винаги е най-важен [крал].”
Най-точно е да кажем, че крипто индустрията започна с Биткойн преди малко над 10 години. Много крипто и блокчейн компании все още се адаптират и подобряват услугите и продуктите си. Обратната връзка от потребителите е изключително важна част от този процес.
“Без обратна връзка от потребителите или нещо подобно, ние бихме пропуснали много неща.”
Хао направи следната аналогия:
Все едно строим нещо в гаража си, без да знаем какво се случва в света [извън гаража].
Хао също спомена колко важно е за борсата (OKEx) да има изградени отношения с клиентите си.
Binance споделя тези ценности с OKEx. Главният изпълнителен директор – Чанпен Джао – наскоро каза, че влага 20% от времето си, ангажирайки се обществеността в Twitter.
Администрацията на Байдън неотдавна предизвика полемика с твърдението си, че правителството на САЩ не може да фалира поради способността си да печата пари, както бе разкрито в документален филм, озаглавен „Finding the Money“ (Откриване на парите).
MakerDAO, платформа за децентрализирано финансиране (DeFi), ще представи два иновативни токена, с което ще направи значителна крачка напред.
Trump Media отбеляза пореден спад в стойността на акциите си в петък след обвиненията на Комисията по ценните книжа и фондовите борси (SEC) срещу одиторската компания, наблюдавала дружеството, за участие в схема за „значителна измама“, продължила повече от две години, както се посочва в неотдавнашно заявление.
По данни на DefiLlama през април фондовете за рисков капитал (VC) са вложили $935 милиона в крипто стартъпи, което е с 8% по-малко спрямо март, когато беше регистрирано най-голямото месечно набиране на средства от октомври 2022 г. насам.