Интегрирането на блокчейн технологията в масовите игри е бавно, като големите студия изчакват с включването на технологията.
Mojang Studios, разработчикът на Minecraft, обяви забрана на незаменяемите токени (NFT) и блокчейн технология през юли 2021 г.
През ноември Rockstar Games актуализира уебсайта си, за да уточни, че управляваните от фенове сървъри за Grand Theft Auto V вече не могат да използват крипто активи, по-специално NFT.
Въпреки това някои ръководители на блокчейн игри смятат, че основните студиа в крайна сметка ще приемат Web3 технологията.
Уолтър Лий, ръководител на растежа на игрите в BNB Chain смята, че основните студия се колебаят относно блокчейн технологията поради липсата на образование и регулация около Web3.
Лий вярва, че търсенето от страна на играчите в крайна сметка ще наклони везните по отношение на блокчейн технологията в масовите игри. Той твърди, че след като бъдат въведени повече регулации, които да гарантират безопасността на играчите, основните студия ще приемат технологията.
Студиото Mojang изтъкна като причини за забраната „rug pull“ измамите около конкретни NFT интеграции от трети страни, както и „wash“ търговията и въпросите около дигиталната собственост.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Тим Дрейпър препоръча Биткойн за предпазване на бизнеса от банкови фалити
Миналата година френският гигант Ubisoft Entertainment беше принуден да се откаже от плановете си за интегриране на NFT в своите игри, след като играчите се възпротивиха.
Проучване от октомври, проведено от доставчика на блокчейн забавления Coda Labs установи, че традиционните геймъри не са фенове на криптовалутите или незаменяемите токени като цяло, макар че изглежда нямат толкова против NFT, използвани в игрите.
Лий твърди, че основните студия вероятно ще преразгледат политиките си, ако станем свидетели на повишено търсене от страна на играчите на блокчейн интеграции. Досега всички експерименти с NFT от страна на големите студия са били провал.
Грант Хейсли, изпълнителен директор на компанията за разработка на мобилни и Web3 игри Wagyu Games смята, че основните студия ще променят мнението си, след като започнат да отстъпват пазарен дял на Web3 игрите.
Според Хейзли колебанията на мейнстрийма по отношение на приемането се дължат на страха, че това ще подкопае сегашния бизнес модел, при който „потребителят плаща стриктно за забавление“.
Хейсли вярва, че е достатъчен само един успех, за да се предизвика масово приемане.
НЕ ИЗПУСКАЙ: АКЦИЯ: Банки във Франция обвинени във финансови измами за €100 милиарда
Джъстин Хулог, главен студиен директор в Immutable Games Studio, сподели подобна гледна точка като Хейсли. Той обясни, че е трудно за масовото приемане, тъй като NFT и криптовалутите фундаментално прехвърлят собствеността върху дигиталните активи от компаниите към играчите.
Според доклад от 2020 г. на компанията за пазарни проучвания Junpier Research, loot boxes и други функции, свързани с микротранзакции, ще донесат на гейминг компаниите $20 милиарда до 2025 г. Хулог смята, че основните студия „вероятно ще започнат с нещо като добавяне на поддръжка на криптовалути като метод за плащане за своите игри и услуги“.
Въпреки бавното възприемане на технологията в масовите игри, някои ръководители на блокчейн игри смятат, че големите студия в крайна сметка ще я възприемат.
Увеличаването на търсенето от страна на играчите за интеграция на блокчейн и успешна история, която да предизвика приемането на основните игри, може да накара големите студия да променят мнението си. Притежаването на дигитални активи и заплахата, която то представлява за бизнес модела на тези компании, обаче, може да доведе до постепенното им приемане, като се започне с добавянето на поддръжка на криптовалути като метод за плащане за техните игри и услуги.
Анализаторът от UBS Брайън Мередит ревизира прогнозата си за акциите от клас B на Berkshire Hathaway, като намали целевата цена от $606 на $59, но запази рейтинга „покупка“.
В ход, невиждан от десетилетия, Министерството на финансите на САЩ започна историческо обратно изкупуване на облигации на стойност $10 милиарда – най-голямото в историята – насочено към ценни книжа с падеж между средата на 2025 г. и средата на 2027 г.
Кевин Уорш, бивш член на Управителния съвет на Федералния резерв, се превърна в ключова фигура в спекулациите за това кой може да оглави централната банка на САЩ.
В смела стъпка за преобразуване на бъдещето на ApeCoin, Yuga Labs представи предложение, което ще разпусне съществуващата ApeCoin DAO и ще я замени с опростен управленски орган, наречен ApeCo.