Начало » Други » Salesforce и Polygon въвеждат програма за лоялност, базирана на NFT

Salesforce и Polygon въвеждат програма за лоялност, базирана на NFT

20.03.2023 17:00 2 мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Salesforce, водещата Customer relationship management (CRM) платформа в света, обедини усилията си с Polygon, блокчейн от втори слой, за да разработи система за възнаграждения, базирана на NFT.

Сътрудничеството бележи значителен пробив във взаимодействието с клиентите чрез Web3 технологията, тъй като все повече компании признават потенциала на блокчейн технологията за подобряване на ангажираността на клиентите.

На 16 март Salesforce обяви, че се подготвя да пусне решение за награди, базирано на NFT, което позволява на потребителите да проследяват в реално време блокчейн данните от колекциите на Етериум и Polygon в своята CRM (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите).

Тази програма се счита за най-добрия подход за задържане на клиенти, удължаване на жизнения цикъл на клиентите и създаване на платформа за растеж на бизнеса. Според Smile.io програмите за лоялност могат да генерират около 40% от приходите на бизнеса.

През последните години блокчейн технологията се използва все по-често в стратегиите за ангажиране на клиенти, особено в програмите за лоялност.

Starbucks, западна популярна верига кафенета, също си партнира с Polygon, за да разработи своята система за награди, базирана на NFT.

Системата за награди на Salesforce-Polygon е предназначена да подобри ангажираността на клиентите и да предостави уникално преживяване на потребителите.

Чрез използването на незаменяеми токени (NFT) системата за награди може да предлага по-персонализирани стимули, като например уникални дигитални колекционерски предмети и други ексклузивни артикули, които могат да бъдат персонализирани според предпочитанията и интересите на отделните клиенти.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн скочи над $28,000 – икономическата несигурност се засилва


Клиентите могат да печелят награди чрез различни действия, включително покупки и препоръки и да ги обменят за ексклузивни продукти, отстъпки или други стимули, които бизнесът предлага. Като предоставят по-персонализирано и ангажиращо преживяване, компаниите могат да установят по-дълбоки и по-значими взаимоотношения с клиентите си.

Партньорството между Salesforce и Polygon бележи значителна крачка в приемането на блокчейн технологията в стратегиите за ангажиране на клиенти. Тъй като все повече предприятия признават предимствата на блокчейн технологията в програмите за лоялност, можем да очакваме повече иновативни решения в бъдеще.

Kоста работи в крипто индустрията от над 4 години. Той се стреми да представя различни гледни точки по дадена тема и харесва сектора заради неговата прозрачност и динамика. В работата си той се фокусира върху балансираното отразяване на събитията и развитието в крипто пространството, като предоставя информация на своите читатели от неутрална гледна точка.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Китовете се възползват от паниката на пазара: Какво се случи тази седмица в крипто света?

Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.

29.06.2025 22:00 3 мин. четене Alexander Zdravkov

Акциите на Coinbase отчитат над 40% ръст през юни – какви са причините?

Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.

29.06.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Как ще се развие фондовият пазар, ако Тръмп реформира Федералния резерв?

Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.

29.06.2025 14:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Какви са основните тенденции в потребителските плащания в Европа за 2024 година?

Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).

29.06.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.