Производителят на игри Krafton ще разработва игри на блокчейна на Solana.
Krafton и Solana Labs ще си сътрудничат, за да разработват и пускат на пазара игри, както и да правят инвестиции заедно.
Основните производители на традиционни видеоигри започват да изследват игралното пространство на Web3, експериментирайки с NFT активи и икономики, базирани на криптовалута. Сега друго забележително игрово студио с масово популярен франчайз прави планове за разработване на игри, базирани на блокчейн – в този случай на Solana.
Днес южнокорейският издател на игри Krafton, Inc. разкри дългосрочно споразумение със Solana Labs, с планове за съвместна работа за разработване и предлагане на пазара на блокчейн и NFT-управлявани игри, които работят в мрежата на Solana. Фирмите също така планират да проучат възможностите за съвместно инвестиране.
Krafton е компанията зад PUBG: Battlegrounds (първоначално PlayerUnknown’s Battlegrounds), популярен франчайз на мултиплейър игри, който обхваща множество платформи. Играта е регистрирала повече от един милиард изтегляния за мобилното си издание за iOS и Android, заедно с повече от 75 милиона комбинирани изтегляния за своите записи за компютър и конзола.
PUBG е първата батъл роял игра – 100 играчи попадат в една онлайн карта и се борят да бъде последният играч или отбор. Оригиналната компютърна игра – която първоначално беше първокласно заглавие – беше пусната през 2017 г. и предшества популярната игра Fortnite на Epic Games.
Безплатната игра PUBG Mobile достигна до още по-широка глобална аудитория, а фирмата за мобилни анализи Sensor Tower съобщи през ноември 2021 г., че играта е генерирала повече от $7 милиарда приходи към днешна дата чрез покупки в играта. Студиото също така наскоро пусна отделно PUBG мобилно заглавие с футуристична тематика, наречено New State Mobile.
Krafton все още не е обявил дали ще внесе PUBG или друг франчайз в пространството на Web3 или ще създаде нов IP за NFT-задвижвани блокчейн игри на Solana. Докато PUBG е най-известното IP на Krafton, издателят притежава и франчайзи като Subnautica и Tera и публикува мобилни игри като Golf King и Bowling King.
Прочети Още: Opera добавя поддръжка за Solana, Polygon и други
През февруари Krafton разкри други Web3 инициативи, включително инвестиция от $2.5 милиона в онлайн платформата за търгове Seoul Auction Blue и $4.1 милиона в дъщерното дружество XBYBLUE. Krafton ще работи със Seoul Auction Blue и XBYBLUE за разработване на проекти, свързани с NFT.
Отделно, Krafton обяви сделка с Naver Z за изграждане на “платформа за NFT и метавселена”.
Мелдивите се стреми да се превърне в глобален играч в областта на финансовите технологии.
Капиталът продължава да се влива в крипто инвестиционни инструменти, като дигиталните активи привлякоха още $2 милиарда нови инвестиции през миналата седмица, с което общата сума за три седмици надхвърли $5.5 милиарда.
С настъпването на лятото, старата пазарна тенденция „Продай през май“ отново се появява, предизвиквайки обичайния дебат сред инвеститорите. Но тази година тази сезонна мъдрост може да няма голямо значение.
Глобалният стремеж към намаляване на зависимостта от щатския долар набира сила, а подновените политики на Доналд Тръмп в областта на митата може да го ускорят.