Производителят на игри Krafton ще разработва игри на блокчейна на Solana.
Krafton и Solana Labs ще си сътрудничат, за да разработват и пускат на пазара игри, както и да правят инвестиции заедно.
Основните производители на традиционни видеоигри започват да изследват игралното пространство на Web3, експериментирайки с NFT активи и икономики, базирани на криптовалута. Сега друго забележително игрово студио с масово популярен франчайз прави планове за разработване на игри, базирани на блокчейн – в този случай на Solana.
Днес южнокорейският издател на игри Krafton, Inc. разкри дългосрочно споразумение със Solana Labs, с планове за съвместна работа за разработване и предлагане на пазара на блокчейн и NFT-управлявани игри, които работят в мрежата на Solana. Фирмите също така планират да проучат възможностите за съвместно инвестиране.
Krafton е компанията зад PUBG: Battlegrounds (първоначално PlayerUnknown’s Battlegrounds), популярен франчайз на мултиплейър игри, който обхваща множество платформи. Играта е регистрирала повече от един милиард изтегляния за мобилното си издание за iOS и Android, заедно с повече от 75 милиона комбинирани изтегляния за своите записи за компютър и конзола.
PUBG е първата батъл роял игра – 100 играчи попадат в една онлайн карта и се борят да бъде последният играч или отбор. Оригиналната компютърна игра – която първоначално беше първокласно заглавие – беше пусната през 2017 г. и предшества популярната игра Fortnite на Epic Games.
Безплатната игра PUBG Mobile достигна до още по-широка глобална аудитория, а фирмата за мобилни анализи Sensor Tower съобщи през ноември 2021 г., че играта е генерирала повече от $7 милиарда приходи към днешна дата чрез покупки в играта. Студиото също така наскоро пусна отделно PUBG мобилно заглавие с футуристична тематика, наречено New State Mobile.
Krafton все още не е обявил дали ще внесе PUBG или друг франчайз в пространството на Web3 или ще създаде нов IP за NFT-задвижвани блокчейн игри на Solana. Докато PUBG е най-известното IP на Krafton, издателят притежава и франчайзи като Subnautica и Tera и публикува мобилни игри като Golf King и Bowling King.
Прочети Още: Opera добавя поддръжка за Solana, Polygon и други
През февруари Krafton разкри други Web3 инициативи, включително инвестиция от $2.5 милиона в онлайн платформата за търгове Seoul Auction Blue и $4.1 милиона в дъщерното дружество XBYBLUE. Krafton ще работи със Seoul Auction Blue и XBYBLUE за разработване на проекти, свързани с NFT.
Отделно, Krafton обяви сделка с Naver Z за изграждане на “платформа за NFT и метавселена”.
Марк Кюбан, известен с ролята си в Shark Tank, също привлече вниманието на крипто света с подкрепата си за Биткойн, Етериум и Dogecoin.
След като премина през тежка зима, Биткойн започна 2024 г. с положителна нотка.
Уорън Бъфет, известен с инвестиционните си умения като главен изпълнителен директор на Berkshire Hathaway, отдавна предпочита компаниите със силна история на дивидентите.
Популярността на криптовалутите непрекъснато нараства. Използването им става все по-често всяка година.