Съобщението за рязкото нарастване на броя на Ethereum Name Service (ENS) домейните беше направено в Twitter от ENS.eth.
През 2022 г. потребителите са регистрирали над 2.2 милиона ENS домейна. Тази цифра представлява 80% от всички заявки за регистрация.
Happy New Year everyone! 🎉
2022 was an incredible year for ENS! 🚀
Over 2.2m ENS names were registered in 2022 (that's 80% of ALL names created) 🤯
If you're ready for 2023, drop your ENS below ✨
— ens.eth (@ensdomains) January 1, 2023
Досега официалният уебсайт на Ethereum Name Service регистрира 2.76 милиона имена с 511 интеграции при 594,000 собственици. Цифрите показват положителна нотка за крипто феновете и ентусиастите, въпреки че 2022 г. завърши с несигурност, причинена от срива на FTX.
ENS домейните придобиха огромна популярност сред NFT любителите, крипто ентусиастите и инвеститорите през 2022 г. Според данни вчера са регистрирани 1,447 имена в .eth областта, 798 нови регистрирани потребители, 452 нови потребители на .eth и 380 първични регистрации на нови имена.
ENS домейните се създават и продават като NFT на пазари като OpenSea. През април 2022 г. един от тях (555.eth) беше продаден за 55.5 ETH на OpenSea. Домейнът беше закупен от опитен колекционер с китайски произход. През юли друг ENS домейн (000.eth) бе продаден за 300 ETH.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн може да скочи с 1,000% – според трейдър, предвидил последния срив
Блокчейн домейните представляват както криптографски, така и некриптографски помощни средства. Те могат да се използват като уникални адреси на портфейли за съхранение на дигитални валути и NFT.
Собствениците на блокчейн домейни могат също така да стартират децентрализирани уебсайтове, неподвластни на цензура със своите Web3 имена. За разработчиците, занимаващи се с различни блокчейн платформи, наличието на такива домейни би увеличило доверието в проекта пред широката общественост, особено в социални медии като Twitter.
Нарастващата популярност на блокчейн домейните сред частните лица привлече интереса и на влиятелни марки. Puma и Budweiser са придобили имена на домейни, което вероятно подсилва бъдещите проекти на компаниите в Web3 пространството.
Digital Currency Group (DCG) започна да продава дялове в няколко инвестиционни инструмента, управлявани от нейното дъщерно дружество и мениджър на дигитални активи Grayscale и то с голяма отстъпка.
Новият план за преструктуриране на Genesis, предложен от компанията, Digital Currency Group (DCG) и кредиторите, предвижда кредиторите да получат обратно поне 80% от средствата си.
Популярната компания за кредитиране на криптовалути Hodlnaut преговаря за продажбата на своя бизнес и други активи с няколко потенциални инвеститори.
Фирмата за рисков капитал Andreessen Horowitz (a16z) гласува против окончателното предложение за внедряване на последната итерация на Uniswap, Uniswap v3, в Binance Smart Chain (BNB) с помощта на моста Wormhole.