Леброн Джеймс и Crypto.com се обединиха, съобщи в петък Akron Beacon Journal.
Ходът е предназначен да научи децата на крипто технологията и начините, по които тя може да повлияе на живота им.
Приблизително 1,600 деца в I Promise School на четирикратния шампион на НБА ще научат за крипто и кариерни области, свързани с пространството, от експерти, предоставени от Crypto.com. Образователните инициативи ще обхванат семействата на учениците.
“Технологията Blockchain революционизира нашата икономика, спорт и развлечения, света на изкуството и начина, по който се ангажираме един с друг”, каза Джеймс пред вестник Akron.
“Искам да гарантирам, че общности като тази, от която идвам, няма да бъдат изоставени.”
Сделката следва закупуването от Crypto.com на правата за именуване на Staples Center в Лос Анджелис през ноември като част от 20-годишна сделка на стойност $700 милиона. Арената – дом на Лейкърс и Клипърс от НБА, Кингс на НХЛ и Спаркс на WNBA – беше преименувана на Crypto.com Arena на 25-ти декември.
Компанията също така направи голям маркетингов фурор, когато започна да излъчва телевизионен клип с участието на Мат Деймън през октомври.
След като крипто борсата си постави за цел да изгради осведомеността за марката си миналата година, тя се фокусира повече върху образоването на потребителите и разказването на истории през 2022 г., каза главният маркетинг директор Стивън Калифовиц пред Blockworks през декември.
Apple обяви приходите си за второто фискално тримесечие на 2024 г., като надхвърли очакванията с приходи в размер на $90.75 милиарда.
През първото тримесечие на 2024 г. Coinbase, водеща крипто борса, преживя значително възстановяване, подкрепено от подобрените пазарни резултати и въвеждането на борсово търгувани фондове (ETF) за Биткойн.
Предстоящата среща на върха на алианса БРИКС през 2024 г. може да стане свидетел на нов етап на разширяване.
След седмица на спад на цените на криптовалутите, водени предимно от Биткойн (BTC), известен анализатор предполага, че пазарът е близо до дъното си.