Budweiser промени снимката на профила си в Twitter във вторник с тази на ракетен кораб, проектиран от NFT художника Том Сакс.
Бирената компания също е закупила името на домейна Beer.eth за 30 етера или приблизително $95,000.
„Budweiser прави първите си стъпки в NFT пространството“, каза говорител на Anheuser-Busch InBev.
„Ние сме развълнувани да подкрепим Том Сакс и неговия ‘Rocket Factory’ проект и да се присъединим към тази невероятна общност.“
Линк към DNS адреса (система с имена на домейни) на NFT пазара OpenSea показва, че ракетата, показана в профила на Budweiser в Twitter, е купена за 8 ETH ($25,000).
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Ето кое NFT се превърна в най-скъпото някога
Ричард Опи, вицепрезидент на глобалните марки за компанията майка на Budweiser, Anheuser-Busch InBev, заяви миналия месец, че марката бира инвестира в нов медиен NFT магазин, управляван от интернет предприемача Гари Вайнерчук.
Магазинът, рекламиран като „дългосрочна бизнес игра“ от ръководителите на бирената компания, ще предлага интелектуалната собственост на Budweiser и други марки бира опаковани и продавани като NFT.
Circle, компанията зад стабилната монета USDC, събра над $1.1 милиарда в дългоочакваното си IPO, надминавайки по-ранните си цели.
Пазарът на токенизирани активи от реалния свят (RWA) преживя експлозивен растеж през 2025 г., подхранван от все по-голямата яснота около крипто регулациите в САЩ.
Слуховете се засилват около базираната на Solana платформа за меме монети Pump.fun, за която се твърди, че подготвя продажба на токени на стойност $1 милиард при оценка от $4 милиарда, въпреки че екипът все още не е потвърдил публично никакви подробности.
Кевин Хасет, шеф на Националния икономически съвет през втория мандат на Тръмп, разкри, че е инвестирал няколко милиона долара в крипто борсата Coinbase, което предизвика опасения за потенциални конфликти на интереси във Вашингтон.