Budweiser промени снимката на профила си в Twitter във вторник с тази на ракетен кораб, проектиран от NFT художника Том Сакс.
Бирената компания също е закупила името на домейна Beer.eth за 30 етера или приблизително $95,000.
„Budweiser прави първите си стъпки в NFT пространството“, каза говорител на Anheuser-Busch InBev.
„Ние сме развълнувани да подкрепим Том Сакс и неговия ‘Rocket Factory’ проект и да се присъединим към тази невероятна общност.“
Линк към DNS адреса (система с имена на домейни) на NFT пазара OpenSea показва, че ракетата, показана в профила на Budweiser в Twitter, е купена за 8 ETH ($25,000).
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Ето кое NFT се превърна в най-скъпото някога
Ричард Опи, вицепрезидент на глобалните марки за компанията майка на Budweiser, Anheuser-Busch InBev, заяви миналия месец, че марката бира инвестира в нов медиен NFT магазин, управляван от интернет предприемача Гари Вайнерчук.
Магазинът, рекламиран като „дългосрочна бизнес игра“ от ръководителите на бирената компания, ще предлага интелектуалната собственост на Budweiser и други марки бира опаковани и продавани като NFT.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
На дневен ред отново е нов опит за решаване на продължаващия дебат за инфлацията – този път с преструктуриран модел на гласуване, предназначен да насърчи консенсуса и да придвижи мрежата към дългосрочните ѝ икономически цели.
HashKey Capital официално стартира първия в Азия фонд за проследяване на XRP, който предоставя на професионалните инвеститори регулирана експозиция към токена без необходимост от пряко притежание.
Доналд Тръмп поднови нападките си срещу председателя на Федералния резерв Джером Пауъл, твърдейки, че въпреки забавящата се инфлация не е предприел мерки за намаляване на лихвените проценти.
Поредица от предупреждения повишава възможността крипто пазарът да навлиза в мечи етап.