Budweiser промени снимката на профила си в Twitter във вторник с тази на ракетен кораб, проектиран от NFT художника Том Сакс.
Бирената компания също е закупила името на домейна Beer.eth за 30 етера или приблизително $95,000.
„Budweiser прави първите си стъпки в NFT пространството“, каза говорител на Anheuser-Busch InBev.
„Ние сме развълнувани да подкрепим Том Сакс и неговия ‘Rocket Factory’ проект и да се присъединим към тази невероятна общност.“
Линк към DNS адреса (система с имена на домейни) на NFT пазара OpenSea показва, че ракетата, показана в профила на Budweiser в Twitter, е купена за 8 ETH ($25,000).
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Ето кое NFT се превърна в най-скъпото някога
Ричард Опи, вицепрезидент на глобалните марки за компанията майка на Budweiser, Anheuser-Busch InBev, заяви миналия месец, че марката бира инвестира в нов медиен NFT магазин, управляван от интернет предприемача Гари Вайнерчук.
Магазинът, рекламиран като „дългосрочна бизнес игра“ от ръководителите на бирената компания, ще предлага интелектуалната собственост на Budweiser и други марки бира опаковани и продавани като NFT.
Wintermute разшири сътрудничеството си с TRON DAO, като се фокусира върху подобряване на ликвидността и ефективността на търговията за екосистемата на TRON.
Изпълняващият длъжността председател на SEC Марк Т. Уйеда обяви създаването на работна група за крипто, чиято цел е да създаде ясна регулаторна рамка за крипто активите.
Вивек Рамасвами, бивш кандидат за президент, изглежда е готов да насочи вниманието си към политическия пейзаж на Охайо, като според съобщенията той се готви да се кандидатира за губернатор.
Главният изпълнителен директор на Bank of America Брайън Мойнихан намекна, че банковата индустрия може да интегрира криптовалутите в платежните системи, при условие че регулаторните рамки го позволяват.