Budweiser промени снимката на профила си в Twitter във вторник с тази на ракетен кораб, проектиран от NFT художника Том Сакс.
Бирената компания също е закупила името на домейна Beer.eth за 30 етера или приблизително $95,000.
“Budweiser прави първите си стъпки в NFT пространството“, каза говорител на Anheuser-Busch InBev.
“Ние сме развълнувани да подкрепим Том Сакс и неговия ‘Rocket Factory’ проект и да се присъединим към тази невероятна общност.”
Линк към DNS адреса (система с имена на домейни) на NFT пазара OpenSea показва, че ракетата, показана в профила на Budweiser в Twitter, е купена за 8 ETH ($25,000).
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Ето кое NFT се превърна в най-скъпото някога
Ричард Опи, вицепрезидент на глобалните марки за компанията майка на Budweiser, Anheuser-Busch InBev, заяви миналия месец, че марката бира инвестира в нов медиен NFT магазин, управляван от интернет предприемача Гари Вайнерчук.
Магазинът, рекламиран като “дългосрочна бизнес игра” от ръководителите на бирената компания, ще предлага интелектуалната собственост на Budweiser и други марки бира опаковани и продавани като NFT.
На фона на продължаващия конфликт, произтичащ от инвазията на Русия в Украйна, значителен брой руснаци, оценени на до един милион, потърсиха убежище в чужбина.
Неотдавнашното IPO на Trump Media & Technology Group (DJT) изведе социалната медийна платформа на Доналд Тръмп, „Truth Social“, на публичния пазар с първоначална цена над $70 на 26 март.
Според митническата администрация на Китай (GAC), търговията между Китай и други членове на БРИКС е нараснала до 1.49 трилиона юана (~$209.7 милиарда) през първото тримесечие (Q1) на тази година, отбелязвайки ръст от 11.3% на годишна база.
Правителството на САЩ представи антитръстовото си обвинение срещу Google на Alphabet по време на заключителните аргументи в четвъртък (2 май), с което ще приключи съдебният процес, започнал на 12 септември.