НАЧАЛО Други

$13.7 милиарда загуба от начинанието на Meta в метавселената

03.02.2023 12:04 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
$13.7 милиарда загуба от начинанието на Meta в метавселената

Според финансовите отчети подразделението Reality Labs на Meta е претърпяло обща загуба от $13.7 милиарда през 2022 г. Компанията ще продължи да се фокусира върху метавселената.

Главният изпълнителен директор на Meta Марк Зъкърбърг продължава стремежа си да популяризира метавселената, но компанията губи милиарди в този процес. Meta публикува финансовите си резултати за четвъртото тримесечие и 2022 г. на 1 февруари. Отчетът предлага много информация за това колко щети струва на компанията пренасочването към метавселената.

Компанията губи $13.7 милиарда през 2022 г. заради фиксацията си върху изграждането на метавселена – усилие, което се ръководи от подразделението ѝ Reality Labs.

През четвъртото тримесечие компанията регистрира загуба от $4.2 милиарда. В други области се наблюдава незначителен ръст, като дневните и месечните активни потребители.

Въпреки тежките загуби, които редовно се коментират през 2022 г., Зъкърбърг и Meta изглежда искат да продължат с плановете си. За сравнение, тя не е генерирала много, като е донесла $2.16 милиарда през миналата година и $727 милиона през последното тримесечие.

Метавселената не е успяла напълно да се наложи в широкия свят. Технологията все още е нова и Meta се надява, че може да бъде първият играч на този пазар. Други компании обмислят да направят същото, въпреки че Meta е сред най-активните.

Зъкърбърг продължава напред в търсенето на метавселената

Meta постоянно разработва стратегии за тази инициатива, като сподели множество актуализации през последната година. През декември 2022 г. компанията заяви, че през 2023 г. ще посвети 20% от разходите си на метавселената. По този начин по-голямата част от капитала ще бъде насочена към семейството ѝ от приложения, но намерението за метавселена все още съществува силно.

Неотдавна Meta започна да тества пространства само за членове в своята метавселена Horizon Worlds. Това са ексклузивни зони, в които собствениците могат да избират кой да влиза.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн: „Предстои финален скок“, твърди исторически точен анализатор


Образованието е друга област, която Meta разглежда. Компанията пусна обучение в селективни университети като част от своята стратегия за метавселена.

Meta ще превърне 2023 г. в година на ефективността

Силният напън на Meta в областта на метавселената доведе до някои забележителни инциденти. В края на миналата година компанията се подготви за значителни съкращения. Това е неизбежно, като се има предвид през какво преминава технологичният пазар.

Зъкърбърг заяви, че 2023 г. ще бъде година на ефективността. Компанията изглежда може да види още съкращения.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Джак Дорси защитава политиките на Block на фона на обвиненията срещу компанията

По време на разговора за приходите на Block Inc. за първото тримесечие главният изпълнителен директор Джак Дорси засегна възможността за разследване от страна на Министерството на правосъдието.

03.05.2024 22:00 1 мин. четене

Волатилността на японската йена изглежда притеснителна

Йената, която в момента е на най-ниската си точка от 1990 г. насам, преживя най-значителното си седмично колебание на цената от 2022 г. насам, а Японската централна банка се намеси на пазара за първи път от 1998 г. насам.

03.05.2024 20:30 2 мин. четене

БРИКС: Важно съобщение за новата валута на съюза

БРИКС активно се стреми към установяването на нова валута на световната сцена, целяща да оспори господството на щатския долар.

03.05.2024 19:00 1 мин. четене

Директорът на Apple критикува министерството на правосъдието на САЩ

Apple обяви приходите си за второто фискално тримесечие на 2024 г., като надхвърли очакванията с приходи в размер на $90.75 милиарда.

03.05.2024 18:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.