Технологичният гигант на САЩ Google ще актуализира политиката си за реклами през октомври, позволявайки на някои крипто компании да рекламират на своята платформа. Компанията обяви това в официална публикация във вторник, 25-и септември.
Според официалното съобщение, считано от октомври, Google ще позволи на регистрирани крипто борси, да рекламира на своята Google Adwords платформа, насочена към американската и японската аудитория. Според съобщението:
„Рекламодателите ще трябва да бъдат сертифицирани с Google за конкретната държава, в която ще се показват рекламите им. Рекламодателите ще могат да кандидатстват за сертифициране, след като политиката стартира през октомври.“
Това решение следва изявление през март, според което на всички, свързани с крипто бизнеси, им се забранява да купуват реклами в Google Adwords. Това решение се описва от индустрията като „несправедливо“ и „тревожно“.
За да оправдае своята забрана за крипто реклама, Google заяви, че защитава клиентите си от измамни предложения, включително, но не само, „ICO, крипто борси, крипто портфейли и съвети за търговия с криптовалути“.
Други технологични гиганти, като Facebook и Twitter, направиха подобни изявления във връзка с вълната от забрани за рекламиране на крипто по-рано тази година.
Оттогава Facebook обръща рекламната си забрана за предварително одобрени крипто компании, като същевременно запазва забраната за реклама за ICO – подобна на тази, направена днес от Google.
През юни, по време на ексклузивно интервю с Cointelegraph, Джими Уелс от Wikipedia коментира опитите за регулиране на блокчейн и крипто индустрията, като каза: „Не можете да забраните математиката. Не можете да забраните блокчейн.“
През юли, съоснователят на Google Сергей Брин съобщи, че той копае Етериум (ETH) на срещата Blockchain Summit в Мароко.
Биткойн може би вече привлича вниманието на най-големите държавни инвеститори в света, но според Антъни Скарамучи от SkyBridge Capital, истинският поток няма да започне, докато Вашингтон не осигури регулаторна сигурност.
Обединеното кралство поставя основите на това, което може да се превърне в една от най-всеобхватните крипто регулаторни системи в света.
Усилията за създаване на ясна правна рамка за стабилните монети в САЩ претърпяха удар тази седмица, след като Сенатът не успя да прокара ключов законопроект.
Изпълнителният директор на Coinbase Брайън Армстронг оказва натиск върху американските законодатели да възстановят инерцията зад „GENIUS“, двупартиен законопроект, целящ въвеждането на федерален надзор върху стабилните монети.