Ripple е домакин на VIP събитие, наречено "XRP Community Night", в Ню Йорк на 15-ти май, с представление на Snoop Dog, съобщиха от компанията вторник, 24-ти април.
Събитието е “само с покана”. За тези, които не са поканени, Ripple организира две отделни събития преди Blockchain Week, през които някои биха могли да спечелят билети за събитието. Членовете на общността трябва да участват или в Trivia Night, която ще се състои на 26-ти април, или в събитието “Make the Meme”, което започва на 2-ри май.
Другото събитие ще изисква потребителите на Twitter да създадат надпис за едно от двете изображения, които компанията ще пусне на 2-ри май. Подаването се извършва 24 часа по-късно, а победителите ще бъдат обявени на 4-ти май.
Докато събитието може да означава най-големият допир на Snoop с криптовалутите досега, технологията не е непозната за рап звездата.
Snoop, по-рано тази година споменава криптовалута, когато сподели съобщението в Twitter за крипто на приложението за търговия Robinhood.
Ripple казва, че “специалната вечер” е да благодари на тези, които помагат на компанията да развие платформата XRP Ledger и xRapid, както и всички, които “разпространяват добра дума за многобройните предимства на Ripple “. Социалните медии бяха предсказуемо разделени между феновете и скептиците
Това не е първото навлизане на шоубизнеса в крипто сферата, след като певицата Лайънел Ричи наскоро се появи в телевизионна реклама на Superbowl, популяризираща Bitcoin Futures, бившата футболна звезда на Ливърпул Майкъл Оуен, която пуска свой собствен токен, и наследница и реалити звезда Парис Хилтън, която подкрепи ICO LydianCoin миналата година.
Комисията за ценни книжа и борси в САЩ (SEC) отстрани високо профилна ICO измама по-рано този месец, подкрепена от боксовия шампион Флойд Мейуедър и DJ Khaled. През ноември SEC постави под въпрос опасността, че одобрението на ICO от известни личности може в някои случаи да бъде незаконно.
Shiba Inu, добре позната мемe монета в криптовалутното пространство, отново привлече вниманието на общността.
Изглежда, че китайският фондов пазар се отърсва от репутацията си на „неинвестируем“, благодарение на икономическото съживяване и ралито, което може да има още много възможности за развитие.
Наскоро Capital Economics очерта серия от потенциални рискове, които биха могли бързо да влошат финансовите условия въпреки настоящата стабилност на пазара и икономиката.
Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.