НАЧАЛО Финтех

Защо са се удвоили загубите на Revolut?

ОКТ. 7, 2019 22:00 1 МИН . ЧЕТЕНЕ
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
 Защо са се удвоили загубите на Revolut?

Загубите на британската финтех компания Revolut са се удвоили през 2018 г., заяви фирмата във вторник, тъй като компанията предприема агресивна глобална експанзия.

Фирмата със седалище в Лондон регистрира нетна загуба от 32,8 милиона паунда (40,3 милиона щатски долара) при приходи от 58,2 милиона британски лири за 2018 г.


Това беше повече от удвоената загуба от 14,8 милиона паунда, която беше отчетена година по-рано, докато приходите се повишиха с 354%.


Но компанията добави, че брутният ѝ марж на печалба се е подобрил, въпреки че разходите за продажби са скочили с 247%, тъй като тази цифра е по-ниска от покачването на приходите. Revolut приписва увеличението на разходите на картови схеми и придобиването на нови потребители.


Revolut стартира през 2015 г. с предплатена карта и приложение, което позволява на потребителите да превеждат пари в чужбина, без да плащат високи такси. Оттогава тя разшири платформата си, за да включва търговски акаунти за криптовалути и бизнес сметки, а наскоро добави и търговия с акции към нарастващия си списък от услуги.


Компанията е една от многото дигитални банки, които се сдобиха с позиции в Европа и САЩ, предлагащи банкова карта и мобилно приложение. Един от конкурентите, Monzo, наскоро разкри, че загубите са скочили до 47,2 милиона паунда през фискалната година, приключваща през февруари 2019 г.


Междувременно TransferWise беше сред малкото финтех еднорози, които са на печалба, като наскоро публикува третата си година на зелено.


Revolut обаче е надминал както TransferWise, така и Monzo по отношение на потребителите, като цялостният му брой на клиенти наскоро премина 7 милиона. Фирмата твърди, че има средно 3,7 милиона активни потребители всеки месец и 1,1 милиона ежедневно активни потребители.


Revolut планира да проведе нов кръг за финансиране по-късно тази година, като докладите сочат, че може да привлече до 500 милиона долара от инвеститорите. Изпълнителният директор на компанията, Ник Сторонски, в миналото е казвал пред CNBC, че SoftBank може да бъде “потенциален партньор”.


Фирмата за последно събра финансиране през април 2018 г. с оценка на стойност 1,7 милиарда долара, което я прави една от най-ценните компании еднорози в Европа.


Допълнителният капитал вероятно ще помогне на компанията да се разшири до нови пазари, включително Сингапур, Япония и Съединените щати. Сторонски каза в изявление във вторник, че стратегията за разширяване на Revolut се подхранва от съществени подобрения на рентабилността. Освен това иска да наеме още 3,500 души до лятото на 2020 г., след сделката с Visa.

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Свалете БЕЗПЛАТНО '10 Златни Правила на Крипто Инвеститора'

Научете всичко, което трябва да знаете за инвестиции в Биткойн и други криптовалути директно от хора с 7 годишен опит в сферата

ВАЖНО: Ние никога няма да ви пращаме спам или да продаваме данните ви на трети лице.

Мнения (0)
Изкажете мнение
Още Финтех новини
Абонирай се за Крипто Днес Бъди сред първите, които научават за нашите специални новини от крипто света