Регистрираните до сега търговски марки свързани с NFT, крипто валути и услуги в сферата надвишават броя на всички регистрирани през 2021.
Според Майк Кондудис, лицензиран адвокат по търговските марки на USPTO, досега през 2022 г. са регистрирани над 3,600 търговски марки за NFT, криптовалути и свързани с тях услуги. Това е повече от броя на подадените заявки за търговски марки за цялата 2021 г., които са били общо 3,516.
🚨So far in 2022 over 3600 US trademark apps have been filed for digital + cryptocurrencies (and related services)
Jan: 480
Feb: 530
March: 604
April: 577
May: 540
June: 443
July: 396
Aug: 329The total was 3516 in all of 2021.#Crypto #Fintech #DeFi #Cryptocurrencies #Web3 pic.twitter.com/PXUfMqBrEI
— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) September 6, 2022
Според данните, споделени от Кондудис (въз основа на данни на USPTO), през март е имало най-голям брой търговски марки, а през август – най-малко. Освен това техният брой постепенно намалява от март насам. Това е в съответствие с шумотевицата около пространството на NFT. Индустрията достига своя връх през март, преди постепенно да започне да спада.
Това поражда въпроса дали интереса около NFT бавно намалява. Ако случаят е такъв, тогава и броят на подадените заявки за търговски марки би трябвало да е по-малък от 2021 г. Е, за това има някои обяснения.
Първо, вълнението около NFT не започна точно в началото на 2021 г., макар че беше в началото на 2021 г.
Второ, възможно е манията по нефунгиращите продукти през 2021 г. да е била подхранвана повече от ирационално вълнение и по-малко от разбиране на сферата.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ : Продадоха още едно CryptoPunk NFT за $3.3 милиона
През 2022 г., хората ще са по-наясно с индустрията. Освен това компаниите, които подават заявки за търговски марки, вече са наясно накъде върви бъдещето.
Според проучване на Juniper Research трансакциите с NFT ще достигнат 40 милиона през следващите пет години. Освен това проучването на Ripple установи, че нефинасовите активи, свързани с музика, се представят най-добре. Това съвпада и с факта, че музиканти от световна класа подават заявки за търговски марки на NFT. Snoop Dogg активно участва в развитието на Web3 с много проекти в областта на метавселената, както и с музикален клип с участието на неговия Bored Ape, заедно с колегата си рапър Eminem.
Неотдавна Sony Music също подаде заявка за търговска марка. Според документа компанията обмисля да използва NFT за удостоверяване на автентичността на участниците в събития на живо, както и на изтеглени аудио и видеозаписи.
Очаква се икономиката на Китай да се забави през следващите години, като прогнозите са за растеж от 4.5% през 2025 г. и 4.2% през 2026 г., тъй като страната се подготвя за нови предизвикателства, включително потенциално повишаване на митата в САЩ от страна на новата администрация.
Semler Scientific, компания за здравни технологии, разшири резервите си в Биткойн с покупката на 237 BTC за $23 милиона, при средна цена от малко над $98,000 за монета.
Лидерът в блокчейн анализите Chainalysis направи първата си стъпка в областта на изкуствения интелект, като придоби Alterya – технологичен стартъп, специализиран в откриването на измами чрез решения, базирани на изкуствен интелект.
Банката за дигитални активи Sygnum си е осигурила $58 милиона в стратегически кръг за растеж, с което оценката ѝ надхвърля $1 милиард.