НАЧАЛО Други

Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

08.09.2022 8:53 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

Регистрираните до сега търговски марки свързани с NFT, крипто валути и услуги в сферата надвишават броя на всички регистрирани през 2021.

Според Майк Кондудис, лицензиран адвокат по търговските марки на USPTO, досега през 2022 г. са регистрирани над 3,600 търговски марки за NFT, криптовалути и свързани с тях услуги. Това е повече от броя на подадените заявки за търговски марки за цялата 2021 г., които са били общо 3,516.

Според данните, споделени от Кондудис (въз основа на данни на USPTO), през март е имало най-голям брой търговски марки, а през август – най-малко. Освен това техният брой постепенно намалява от март насам. Това е в съответствие с шумотевицата около пространството на NFT. Индустрията достига своя връх през март, преди постепенно да започне да спада.

Това поражда въпроса дали интереса около NFT бавно намалява. Ако случаят е такъв, тогава и броят на подадените заявки за търговски марки би трябвало да е по-малък от 2021 г. Е, за това има някои обяснения.

Първо, вълнението около NFT не започна точно в началото на 2021 г., макар че беше в началото на 2021 г.
Второ, възможно е манията по нефунгиращите продукти през 2021 г. да е била подхранвана повече от ирационално вълнение и по-малко от разбиране на сферата.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ : Продадоха още едно CryptoPunk NFT за $3.3 милиона


През 2022 г., хората ще са по-наясно с индустрията. Освен това компаниите, които подават заявки за търговски марки, вече са наясно накъде върви бъдещето.

Според проучване на Juniper Research трансакциите с NFT ще достигнат 40 милиона през следващите пет години. Освен това проучването на Ripple установи, че нефинасовите активи, свързани с музика, се представят най-добре. Това съвпада и с факта, че музиканти от световна класа подават заявки за търговски марки на NFT. Snoop Dogg активно участва в развитието на Web3 с много проекти в областта на метавселената, както и с музикален клип с участието на неговия Bored Ape, заедно с колегата си рапър Eminem.

Неотдавна Sony Music също подаде заявка за търговска марка. Според документа компанията обмисля да използва NFT за удостоверяване на автентичността на участниците в събития на живо, както и на изтеглени аудио и видеозаписи.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Прогноза за пазарите на петрол – какво да очакваме?

Миналата седмица промените на пазара на суров петрол бяха силно повлияни от дискусиите около лихвените политики на Федералния резерв на САЩ.

26.02.2024 10:00 2 мин. четене

БРИКС: 30 държави в готовност да се присъединят към съюза още тази година

Няколко развиващи се нации се подготвят да станат част от алианса БРИКС през 2024 г.

26.02.2024 8:00 2 мин. четене

Златото проби над $2,040 на фона на слабия долар

Щатският долар показа признаци на спад през последните дни, като повишеното търсене на сигурни активи цената на златото над $2040.

26.02.2024 7:00 2 мин. четене

БРИКС: Още една държава готова да влезе в алианса през 2024 година

Президентът на Венецуела Николас Мадуро наскоро изрази намерението на страната си да се присъедини към алианса БРИКС в близко бъдеще, както стана ясно по време на неотдавнашна телевизионна изява.

25.02.2024 16:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.