Home

Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

08.09.2022 8:53 2 мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

Регистрираните до сега търговски марки свързани с NFT, крипто валути и услуги в сферата надвишават броя на всички регистрирани през 2021.

Според Майк Кондудис, лицензиран адвокат по търговските марки на USPTO, досега през 2022 г. са регистрирани над 3,600 търговски марки за NFT, криптовалути и свързани с тях услуги. Това е повече от броя на подадените заявки за търговски марки за цялата 2021 г., които са били общо 3,516.

Според данните, споделени от Кондудис (въз основа на данни на USPTO), през март е имало най-голям брой търговски марки, а през август – най-малко. Освен това техният брой постепенно намалява от март насам. Това е в съответствие с шумотевицата около пространството на NFT. Индустрията достига своя връх през март, преди постепенно да започне да спада.

Това поражда въпроса дали интереса около NFT бавно намалява. Ако случаят е такъв, тогава и броят на подадените заявки за търговски марки би трябвало да е по-малък от 2021 г. Е, за това има някои обяснения.

Първо, вълнението около NFT не започна точно в началото на 2021 г., макар че беше в началото на 2021 г.
Второ, възможно е манията по нефунгиращите продукти през 2021 г. да е била подхранвана повече от ирационално вълнение и по-малко от разбиране на сферата.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ : Продадоха още едно CryptoPunk NFT за $3.3 милиона


През 2022 г., хората ще са по-наясно с индустрията. Освен това компаниите, които подават заявки за търговски марки, вече са наясно накъде върви бъдещето.

Според проучване на Juniper Research трансакциите с NFT ще достигнат 40 милиона през следващите пет години. Освен това проучването на Ripple установи, че нефинасовите активи, свързани с музика, се представят най-добре. Това съвпада и с факта, че музиканти от световна класа подават заявки за търговски марки на NFT. Snoop Dogg активно участва в развитието на Web3 с много проекти в областта на метавселената, както и с музикален клип с участието на неговия Bored Ape, заедно с колегата си рапър Eminem.

Неотдавна Sony Music също подаде заявка за търговска марка. Според документа компанията обмисля да използва NFT за удостоверяване на автентичността на участниците в събития на живо, както и на изтеглени аудио и видеозаписи.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Икономическият растеж на Китай се забавя – заплахата от митата на САЩ

Очаква се икономиката на Китай да се забави през следващите години, като прогнозите са за растеж от 4.5% през 2025 г. и 4.2% през 2026 г., тъй като страната се подготвя за нови предизвикателства, включително потенциално повишаване на митата в САЩ от страна на новата администрация.

14.01.2025 22:00 2 мин. четене Alexander Stefanov

Semler Scientific увеличи Биткойн притежанията си до $192 милиона

Semler Scientific, компания за здравни технологии, разшири резервите си в Биткойн с покупката на 237 BTC за $23 милиона, при средна цена от малко над $98,000 за монета.

14.01.2025 21:00 2 мин. четене Kosta Gushterov

Chainalysis укрепва сигурността с придобиването на AI стартъп за $150 милиона

Лидерът в блокчейн анализите Chainalysis направи първата си стъпка в областта на изкуствения интелект, като придоби Alterya – технологичен стартъп, специализиран в откриването на измами чрез решения, базирани на изкуствен интелект.

14.01.2025 20:30 1 мин. четене Kosta Gushterov

Швейцарската дигитална банка Sygnum достигна оценка от $1 милиард

Банката за дигитални активи Sygnum си е осигурила $58 милиона в стратегически кръг за растеж, с което оценката ѝ надхвърля $1 милиард.

14.01.2025 19:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.