НАЧАЛО Други

Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

08.09.2022 8:53 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Търговските марки за NFT тази година са повече от 2021 г.

Регистрираните до сега търговски марки свързани с NFT, крипто валути и услуги в сферата надвишават броя на всички регистрирани през 2021.

Според Майк Кондудис, лицензиран адвокат по търговските марки на USPTO, досега през 2022 г. са регистрирани над 3,600 търговски марки за NFT, криптовалути и свързани с тях услуги. Това е повече от броя на подадените заявки за търговски марки за цялата 2021 г., които са били общо 3,516.

Според данните, споделени от Кондудис (въз основа на данни на USPTO), през март е имало най-голям брой търговски марки, а през август – най-малко. Освен това техният брой постепенно намалява от март насам. Това е в съответствие с шумотевицата около пространството на NFT. Индустрията достига своя връх през март, преди постепенно да започне да спада.

Това поражда въпроса дали интереса около NFT бавно намалява. Ако случаят е такъв, тогава и броят на подадените заявки за търговски марки би трябвало да е по-малък от 2021 г. Е, за това има някои обяснения.

Първо, вълнението около NFT не започна точно в началото на 2021 г., макар че беше в началото на 2021 г.
Второ, възможно е манията по нефунгиращите продукти през 2021 г. да е била подхранвана повече от ирационално вълнение и по-малко от разбиране на сферата.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ : Продадоха още едно CryptoPunk NFT за $3.3 милиона


През 2022 г., хората ще са по-наясно с индустрията. Освен това компаниите, които подават заявки за търговски марки, вече са наясно накъде върви бъдещето.

Според проучване на Juniper Research трансакциите с NFT ще достигнат 40 милиона през следващите пет години. Освен това проучването на Ripple установи, че нефинасовите активи, свързани с музика, се представят най-добре. Това съвпада и с факта, че музиканти от световна класа подават заявки за търговски марки на NFT. Snoop Dogg активно участва в развитието на Web3 с много проекти в областта на метавселената, както и с музикален клип с участието на неговия Bored Ape, заедно с колегата си рапър Eminem.

Неотдавна Sony Music също подаде заявка за търговска марка. Според документа компанията обмисля да използва NFT за удостоверяване на автентичността на участниците в събития на живо, както и на изтеглени аудио и видеозаписи.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Ето коя е най-търгуваната фиатна валута за крипто трейдърите

През първото тримесечие на 2024 г. южнокорейският вон се превърна в най-популярната фиатна валута за търговия с криптовалути в световен мащаб.

16.04.2024 21:25 2 мин. четене

Акциите на AMD може да се изстрелят значително според експерт

Nvidia може и да е лидера в бранша, но AMD все още има място за развитие, смята анализаторът на HSBC Франк Лий, който повиши рейтинга на акциите на AMD от “държане” на “покупка”.

16.04.2024 20:40 1 мин. четене

Ето как реагираха традиционните пазари на атаката на Иран срещу Израел

Инвеститорите реагираха премерено на геополитическото напрежение, като например неотдавнашната атака на Иран срещу Израел, което показва рационален подход към пазарната динамика.

16.04.2024 20:14 2 мин. четене

Заплахата от глобална рецесия – ще се разминем ли?

Според германски правителствени източници заплахата от глобална рецесия до голяма степен е избегната, но перспективите за растеж остават скромни според предстоящите прогнози на Международния валутен фонд (МВФ).

16.04.2024 20:05 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.