Том Брейди и съпругата му Жизел Бюндхен са представени в нова реклама на крипто борсата FTX.
Компанията планира да инвестира 20 милиона долара в рекламната кампания.
Американският филиал на компанията планира да инвестира 20 милиона долара в кампанията, съобщава Wall Street Journal и добавя, че кампанията започва в четвъртък по време на мача за началото на сезона на Националната футболна лига между Тампа Бей и Далас. Тя ще се излъчва по време на предаването на NFL през целия октомври заедно с компоненти за дигитална реклама.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Ето какво твърди анализаторът, който предвиди срива
Рекламният клип започва с Бюндхен, която казва на Брейди:
Мога ли да поговоря с вас за нещо?
След като му показа нещо на мобилния си телефон, тя го пита:
Какво мислиш? Влизаш ли?
Брейди отговори:
Влизам. Нека се обадим на всички.
Двамата след това се обаждат на куп свои познати, като всички те казват, че се включват. Един човек, когото Брейди повика, беше фен на New England Patriots, който обясни ползите от FTX. Брейди му каза:
Влизам в крипто с FTX. Вътре ли си?
Фенът отговори “Е, ако предоставя 360-градусов достъп до крипто пазарите с възможност за търговия с всичко-от алтове до defi [децентрализирани финанси], аз вярвам, че участвам.“ Той добави, “но все още те мразя”.
Брейди отговори “Разбирам.”
Брейди и Бюндхен обявиха партньорството си с FTX през юни. Двамата взеха дял от компанията. Брейди каза тогава:
Това е невероятно вълнуващо време в крипто света и Сам [главен изпълнителен директор на FTX] и революционният екип на FTX продължават да ми отварят очите за безкрайните възможности.
Неотдавнашен доклад на анализаторите на BMO Capital Market хвърля светлина върху динамиката на цените на среброто и златото.
Централните банки бяха изненадани от неочаквани енергийни напрежения, особено ръководени от Владимир Путин, които изостриха инфлационния натиск.
Икономическият съюз на страните от БРИКС отбеляза значителен ръст в икономическото сътрудничество през тази година, особено в търговските си отношения с Китай, които нараснаха до рекордните $14 милиарда в местни валути.
Във вторник Robinhood Markets пусна нова кредитна карта, с която цели да разшири присъствието си на пазара на лични финанси и да увеличи броя на абонаментите за премиум ниво.