TikTok актуализира своята политика по отношение на марковото съдържание тази седмица.
Гигантът в социалните медии спира крипто инфлуенсърите. Политиката може да има последици за създателите, чието съдържание разчита на крипто и по-широкия финансов пейзаж.
Въпреки че промяната на политиката има някои изключения, новата забранена група съдържание е “Финансови услуги и продукти”. Тази категория включва, но със сигурност не се ограничава до теми, включително крипто, заеми и кредитни карти, платформи за търговия, валутна търговия, инвестиционни услуги и други.
Рекламната политика на TikTok обаче остава същата, която в момента позволява на компаниите за финансови услуги да рекламират на хора на възраст над 18 години. Въпреки това, рекламите за крипто и дигитални активи вече са забранени в платформата.
Въпреки всички реални средства за регулиране, TikTok се превърна в нарастващ инструмент за финансова информация за младите потребители. На платформата има масивна комбинация от спекулации, преувеличения и реални финансови перспективи.
Като продължение на това напоследък TikTok се сблъска с по-строг контрол, защото позволява нерегламентирани финансови съвети в услугата си.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ: 5 нови криптовалути с изключителен потенциал (видео)
‘Шилването’ на криптовалути със сигурност не е рядкост в социалните медийни канали и TikTok не е изключение. Неотдавнашен пример е токенът ‘Save The Kids’, популяризиран от влиятелни лица на FaZe Clan и Youtube личности като Ricegum.
Kрипто ентусиастите обикновено са по-млада аудитория, което прави TikTok идеална среда за създаване и консумиране на крипто съдържание.
Законните финансови фирми вероятно ще бъдат засегнати и вече няма да могат да използват TikTok инфлуенсъри по същия начин, по който го правят до момента.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).
Anchorage Digital, федерално лицензирана крипто банка за попечителство, призовава институционалните си клиенти да се откажат от големите стабилни монети като USDC, Agora USD (AUSD) и Usual USD (USD0) и вместо това да преминат към Global Dollar (USDG) — стабилна монета, емитирана от Paxos и подкрепена от консорциум, в който влиза и самата Anchorage.