НАЧАЛО Други

Ticketmaster придобива блокчейн стартъп

19.10.2018 11:04 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Ticketmaster придобива блокчейн стартъп

Голямата световна компания за продажби и разпространение на билети Ticketmaster, е придобила Upgraded, блокчейн стартъп използващ DLT и “интелигентни билети” за борба с измамите в индустрията.

Известна доза противоречия

Ticketmaster, който се обедини с Live Nation през 2010 г., за да формира Live Nation Entertainment, е гигант за жива музика, който наема, оперира или има дялово участие в много места за забавление в САЩ. Компанията популяризира над 30 000 концерта и продава стотици милиони билети годишно.

Live Nation Entertainment също се гордее с приходи над $10 милиарда. Следователно може да се каже, че Upgraded и потенциалът на неговата технология са повече от валидирани в резултат на придобиването. Всъщност компанията е станала толкова доминираща в сектора, че основният й конкурент, AEG, е обвинил Live Nation в неетични практики, което накара Министерството на правосъдието да започне разследване на твърденията по-рано тази година.

Придобиването също е навременно, като се има предвид, че Ticketmaster и Live Nation бяха наскоро засечени със съдебно дело, за което се твърди, че поддържат собствена програма за сканиране на билети. Компанията също така преди това обяви безплатни билети и кодове за отстъпки като част от споразумение за 2016 г. относно прекалено високите такси. Времето ще покаже дали придобивката на Upgraded ще помогне на компанията да се преоткрие като по-прозрачна институция.

Стратегическо партньорство</s tron g>

Санди Каунд, основател на Upgraded, похвали Ticketmaster като “безспорен лидер в билетите за събития на живо” и отбеляза, че партньорството ще “донесе уникалното обещание за блокчейн за милиони фенове”.

Главният продуктов директор на Ticketmaster, Джъстин Бърли, посочи в прессъобщение, че компанията “непрекъснато изследва нововъзникващите технологии” и конкретно похвали блокчейн технологията.

Каунд, който основава Upgraded през 2016 г., намеква за много повече приложения на технологията в интервю за Forbes. Той посочи, че не само компанията му е полезна от гледна точка на предотвратяването на измами, но и би могла да позволи самите билети да служат като високотехнологични маркетингови инструменти. Той разработи потенциала на технологията, като заяви, че “можете да зададете ценови ограничения. Ние също можем да скрием баркода до два часа преди събитието и можем да го направим така, че да трябва да сте на един километър от мястото, за да се появи баркода”.

https://t.me/joinchat/GVKUGRH2XQaG9Ww6oeui4Q

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Поредната голяма банка се срина и е конфискувана от регулаторите

FDIC наскоро обяви затварянето на банка, което е първият случай на фалит на банка в САЩ през тази година.

27.04.2024 13:30 1 мин. четене

Ето коя може да е следващата компания за трилиони – добра инвестиция ли е?

В сферата на компаниите за трилиони долари преобладават американските големи технологични компании и петролните гиганти от Саудитска Арабия.

27.04.2024 13:00 2 мин. четене

БРИКС: Путин обяви посещението си в Китай

Руският президент Владимир Путин обяви предстоящото си официално посещение в Китай през май по време на дискусия на конгреса на Руския съюз на индустриалците и предприемачите.

27.04.2024 12:00 1 мин. четене

Ето какво мисли Робърт Кийосаки за състоянието на американската икономика

Робърт Кийосаки, автор на популярната финансова книга „Богат татко, беден татко“, наскоро сподели своите прозрения за текущото състояние на икономиката на САЩ.

27.04.2024 11:00 2 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.