Начало » Други » Salesforce и Polygon въвеждат програма за лоялност, базирана на NFT

Salesforce и Polygon въвеждат програма за лоялност, базирана на NFT

20.03.2023 17:00 2 мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Salesforce, водещата Customer relationship management (CRM) платформа в света, обедини усилията си с Polygon, блокчейн от втори слой, за да разработи система за възнаграждения, базирана на NFT.

Сътрудничеството бележи значителен пробив във взаимодействието с клиентите чрез Web3 технологията, тъй като все повече компании признават потенциала на блокчейн технологията за подобряване на ангажираността на клиентите.

На 16 март Salesforce обяви, че се подготвя да пусне решение за награди, базирано на NFT, което позволява на потребителите да проследяват в реално време блокчейн данните от колекциите на Етериум и Polygon в своята CRM (Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите).

Тази програма се счита за най-добрия подход за задържане на клиенти, удължаване на жизнения цикъл на клиентите и създаване на платформа за растеж на бизнеса. Според Smile.io програмите за лоялност могат да генерират около 40% от приходите на бизнеса.

През последните години блокчейн технологията се използва все по-често в стратегиите за ангажиране на клиенти, особено в програмите за лоялност.

Starbucks, западна популярна верига кафенета, също си партнира с Polygon, за да разработи своята система за награди, базирана на NFT.

Системата за награди на Salesforce-Polygon е предназначена да подобри ангажираността на клиентите и да предостави уникално преживяване на потребителите.

Чрез използването на незаменяеми токени (NFT) системата за награди може да предлага по-персонализирани стимули, като например уникални дигитални колекционерски предмети и други ексклузивни артикули, които могат да бъдат персонализирани според предпочитанията и интересите на отделните клиенти.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн скочи над $28,000 – икономическата несигурност се засилва


Клиентите могат да печелят награди чрез различни действия, включително покупки и препоръки и да ги обменят за ексклузивни продукти, отстъпки или други стимули, които бизнесът предлага. Като предоставят по-персонализирано и ангажиращо преживяване, компаниите могат да установят по-дълбоки и по-значими взаимоотношения с клиентите си.

Партньорството между Salesforce и Polygon бележи значителна крачка в приемането на блокчейн технологията в стратегиите за ангажиране на клиенти. Тъй като все повече предприятия признават предимствата на блокчейн технологията в програмите за лоялност, можем да очакваме повече иновативни решения в бъдеще.

Kоста работи в крипто индустрията от над 4 години. Той се стреми да представя различни гледни точки по дадена тема и харесва сектора заради неговата прозрачност и динамика. В работата си той се фокусира върху балансираното отразяване на събитията и развитието в крипто пространството, като предоставя информация на своите читатели от неутрална гледна точка.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Крипто банка съветва клиентите си да се откажат от тези криптовалути

Anchorage Digital, федерално лицензирана крипто банка за попечителство, призовава институционалните си клиенти да се откажат от големите стабилни монети като USDC, Agora USD (AUSD) и Usual USD (USD0) и вместо това да преминат към Global Dollar (USDG) — стабилна монета, емитирана от Paxos и подкрепена от консорциум, в който влиза и самата Anchorage.

29.06.2025 9:00 2 мин. четене Alexander Stefanov

Виталик Бутерин отправи предупреждения за проекти като Worldcoin

Съоснователят на Ethereum Виталик Бутерин изрази загриженост относно възхода на проектите за дигитална идентичност, като специално предупреди, че системи като World — по-рано Worldcoin – могат да подкопаят псевдоанонимността в дигиталния свят.

29.06.2025 8:00 2 мин. четене Alexander Stefanov

Мъж от Пенсилвания осъден на 8 години затвор за крипто измама на стойност $40 милиона

Министерството на правосъдието на САЩ осъди 57-годишния Двейн Голден от Пенсилвания на 97 месеца затвор за организиране на измамна схема за крипто инвестиции, чрез която са откраднати над $40 милиона от инвеститори.

28.06.2025 22:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Eто кога можем да очакваме ръст в цената на среброто според Робърт Кийосаки

Робърт Кийосаки, автор на „Богат татко, беден татко“, направи смела прогноза за среброто, наричайки го ‘най-добрата асиметрична покупка“, която може да се направи в момента.

28.06.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.