Финтех гигантът Ripple разкри стратегическо сливане с HashKey DX, базираното в Токио подразделение на HashKey Group, компания за финансови услуги за дигитални активи.
Сътрудничеството има за цел да представи иновативни решения, базирани на XRP Ledger (XRPL), на японския пазар, предизвиквайки дискусии в крипто общността относно технологичния напредък на Ripple и разпалвайки оптимизма по отношение на бъдещето на неговия роден токен, XRP.
XRP Ledger, който е в основата на криптовалутата XRP, е готов да революционизира японския пазар чрез това партньорство.
Обединявайки сили със SBI Ripple Asia, сътрудничество между SBI Holdings и Ripple, HashKey Group се стреми да токенизира и улесни обмена на различни активи, както дигитални, така и в реалния свят, използвайки децентрализираната блокчейн инфраструктура на XRPL.
Този стратегически съюз не само позиционира компаниите от групата на SBI в челните редици на решенията за финансиране на веригата на доставки, но също така отваря врати за бъдещи сътрудничества върху корпоративни блокчейн приложения, използвайки стабилните възможности на XRPL.
Нахлуването на Ripple на японския пазар представлява пресметната стратегия за разширяване, подчертаваща нейния ангажимент към иновациите и глобалния растеж.
Shopify прави по-голяма крачка в областта на дигиталните плащания, като тества транзакции със стабилна монета, използвайки USDC на Coinbase Base, бърза и евтина Етериум мрежа от втори слой.
Двупартийната инициатива в Конгреса дава на най-големите американски търговци нова причина да се заинтересуват от блокчейн технологията.
Вълна от интерес към стабилните монети залива корпоративна Америка, като все повече компании – големи и малки – проучват решения за плащания, базирани на блокчейн, за да заобиколят традиционните неефективности.
SG Forge, дъщерното дружество на Société Générale, фокусирано върху криптовалутите, се готви да въведе нова стабилна монета, деноминирана в долари, което бележи по-задълбочено навлизане на традиционните европейски банки в областта на дигиталните активи.