Ripple драстично намали количеството XRP, което успя да продаде през четвъртото тримесечие на 2019 г.
Най-новият отчет за XRP Markets на компанията показва, че стартъпът от Сан Франциско е спрял продажбите на дигиталния актив на борсите за криптовалута. Компанията обикновено продава XRP на борси „програмно“ на курс от 10 базисни точки от общия дневен обем на XRP.
Междувременно, Ripple продаде XRP на стойност $13,08 милиона на извънборсови (OTC) институции – намаление от $50,12 милиона през Q3.
Ripple притежава повече от половината от общото предлагане на XRP и обикновено продава част от активите си на крипто борси и на институции всеки месец.
Компанията се сблъска с нарастващата топлина от крипто инвеститорите миналата година, които обвиниха компанията за недоброто представяне на XRP. От Ripple казват, че продажбите на XRP са твърде незначителни, за да повлияят на цената на третата по големина криптовалута по пазарна капитализация.
Ripple споделят, че продават XRP, за да подпомогнат финансирането на бизнеса си и да инвестират в блокчейн и крипто стартъпи чрез своята организация за събиране на средства и развитие, Xpring. Компанията събра 200 милиона долара миналия месец в кръг на финансиране от Серия C, ръководен от Tetragon, с участието на SBI Holdings и Route 66 Ventures.
Докато по-широкият пазар започва да набира бичи импулс, Етериум (ETH), най-големият алткойн, показва признаци на възходяща ценова промяна.
Някога процъфтяващият NFT азар, където дигиталното изкуство и колекционерските предмети се продаваха за милиони, сега прилича на изоставен дигитален базар.
Пазарът на криптовалути стана свидетел на безпрецедентен скок в създаването на токени, като над един милион нови токени се появиха само за месец.
Биткойн и Етериум, със своите големи пазарни капитализации и забележително историческо представяне, естествено привличат по-голямата част от вниманието на пазара на криптовалути. Тези два дигитални актива са най-широко признатите сред инвеститорите.