Puma, водеща световна спортна марка, разширява участието си в блокчейн технологията чрез ново сътрудничество в областта на Web3 игрите.
Немската компания се обедини с мобилната игра Web3 UNKJD Soccer, за да интегрира в играта съдържание с марката Puma.
Според Тал Фридман, главен изпълнителен директор на UNKJD, това партньорство има за цел да подобри преживяванията на играчите. Той смята, че сътрудничеството с Puma може да демонстрира потенциала на Web3 и да стимулира по-широкото му приемане.
Сътрудничеството ще въведе в играта персонажи на тема Puma, нови скинове и уникални способности.
Това съобщение следва неотдавнашното стартиране на 3D преживяването на Puma в метавселената – Black Station, което беше проектирано като виртуален „дом“ за пускане на продукти и за предлагане на ексклузивен достъп на притежателите на NFT-тата Puma Pass.
Директорът на отдела за нововъзникващи маркетингови технологии на Puma, Иван Дашков, подчерта, че продължаването на експанзията в областта на Web3 игрите е ключов фокус за компанията:
UNKJD Soccer съчетава уличен футбол с фентъзи и стратегически ролеви елементи, за да привлече както обикновени играчи, така и състезателни, като скоро ще дебютира съдържание, свързано с Puma.
Според информацията Фридман от UNKJD вижда това партньорство като решаваща стъпка към масовото приемане на криптовалутите и игрите от типа „play-to-earn“.
Квантовите хедж фондове се сблъскват със значителни предизвикателства поради исканията за допълнително обезпечение, предизвикани от значителния ръст на китайските акции, което се отразява особено на шорт позициите.
Виталик Бутерин, съосновател на Етериум, нашумя със значителна крипто транзакция, включваща продажбата на различни меме монети и USDT, като ги преобразува в ETH.
Седем големи финансови институции, сред които JPMorgan Chase и Bank of America, очакват златото да достигне нови върхове до 2025 г.
Взаимодействието с регулаторните органи е от съществено значение за индустрията за добив на Биткойн (BTC).