Неотдавнашно проучване, проведено от Decta, подчертава значението на "вградените финансови" функции в днешната финтех индустрия.
Тъй като дигиталните плащания и онлайн пазаруването се превръщат в норма, проучването подчертава ключовите фактори за безпроблемно клиентско изживяване, включително предпочитани опции.
“Вграденото финансиране” е нов подход за разпространение на софтуер, включващ финансови услуги в екосистемите на съществуващи продукти в сътрудничество с доставчици на финансова инфраструктура. Най-популярните предложения в областта на вградените финанси са плащания, банкиране, кредитиране, застраховане и брандирани кредитни карти.
Липсата на предпочитани възможности за плащане или трудностите по време на процеса на плащане са съществена причина за негативно преживяване при пазаруване, като 49% от анкетираните заявяват, че вероятно ще спрат да пазаруват, ако тези проблеми се появят.
Персонализираните оферти бяха изтъкнати като една от съществените характеристики при вградените финанси, като 54% от американците предпочитат интегрирани добавки като финансиране и застраховка.
Освен това проучването разкри, че участниците от поколението Х са най-удовлетворени от персоналните оферти. За разлика от тях участниците от поколенията Z и “Baby Boomer” са дали по-ниска оценка на получените предложения. Други предпочитани вградени функции, които получиха одобрението на анкетираните са награди за лоялност, разплащания на една и съща страница и плащания без трудности.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн: Трейдър предвижда цел от $180,000 за актива
Докато крипто компаниите бавно интегрират вградени финансови функции като крипто базирани кредитни карти или заеми, проучването предлага прозрения за таргетирането и придобиването на клиенти.
Чрез проучване на наградите за лоялност и улесняване на интеграцията на тези вградени финансови услуги с помощта на блокчейн, крипто дружествата биха могли да подобрят преживяването на клиентите.
Въпреки че някои от най-големите компании от класацията Fortune 500 и традиционните хедж фондове скочиха на крипто вълната, все още има да се извърви дълъг път, за да се превърне криптовалутата в ежедневен двигател за потребителите на дребно. Проучването около вградените финанси предоставя възможност на крипто компаниите да внедрят продукти, свързани с крипто и с вградени финансови функции, като вземат пример от масовия потребител, както и да предложат на клиентите по-добро изживяване.
Потребителите на приложението за съобщения Telegram вече могат да изпращат и получават Tether (USDT) в чатовете си. Понастоящем Tether е най-голямата стабилна монета по пазарна капитализация.
Curve, финансово супер приложение с четири милиона клиенти в 31 европейски държави, обяви ново партньорство с компанията за безконтактни плащания Digiseq.
ConsenSys обяви, че MetaMask, в партньорство с Web3 компанията за плащания MoonPay, разширява услугите си в Нигерия.
Според BleepingComputer, Microsoft разработва нова функция, която ще позволи на потребителите да изпращат и получават крипто активи директно през уеб браузъра на компанията.