Неотдавнашно проучване, проведено от Decta, подчертава значението на "вградените финансови" функции в днешната финтех индустрия.
Тъй като дигиталните плащания и онлайн пазаруването се превръщат в норма, проучването подчертава ключовите фактори за безпроблемно клиентско изживяване, включително предпочитани опции.
“Вграденото финансиране” е нов подход за разпространение на софтуер, включващ финансови услуги в екосистемите на съществуващи продукти в сътрудничество с доставчици на финансова инфраструктура. Най-популярните предложения в областта на вградените финанси са плащания, банкиране, кредитиране, застраховане и брандирани кредитни карти.
Липсата на предпочитани възможности за плащане или трудностите по време на процеса на плащане са съществена причина за негативно преживяване при пазаруване, като 49% от анкетираните заявяват, че вероятно ще спрат да пазаруват, ако тези проблеми се появят.
Персонализираните оферти бяха изтъкнати като една от съществените характеристики при вградените финанси, като 54% от американците предпочитат интегрирани добавки като финансиране и застраховка.
Освен това проучването разкри, че участниците от поколението Х са най-удовлетворени от персоналните оферти. За разлика от тях участниците от поколенията Z и “Baby Boomer” са дали по-ниска оценка на получените предложения. Други предпочитани вградени функции, които получиха одобрението на анкетираните са награди за лоялност, разплащания на една и съща страница и плащания без трудности.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Биткойн: Трейдър предвижда цел от $180,000 за актива
Докато крипто компаниите бавно интегрират вградени финансови функции като крипто базирани кредитни карти или заеми, проучването предлага прозрения за таргетирането и придобиването на клиенти.
Чрез проучване на наградите за лоялност и улесняване на интеграцията на тези вградени финансови услуги с помощта на блокчейн, крипто дружествата биха могли да подобрят преживяването на клиентите.
Въпреки че някои от най-големите компании от класацията Fortune 500 и традиционните хедж фондове скочиха на крипто вълната, все още има да се извърви дълъг път, за да се превърне криптовалутата в ежедневен двигател за потребителите на дребно. Проучването около вградените финанси предоставя възможност на крипто компаниите да внедрят продукти, свързани с крипто и с вградени финансови функции, като вземат пример от масовия потребител, както и да предложат на клиентите по-добро изживяване.
Най-голямата федерална банка в Германия, Landesbank Baden-Württemberg (LBBW), с активи на обща стойност 333 милиарда евро, създаде стратегическо партньорство с Bitpanda Technology Solutions, водеща европейска крипто платформа.
1inch Network, компания за децентрализирани финанси (DeFi), в сътрудничество с Mastercard и Baanx, представи нова дебитна карта, оборудвана с функционалност за конвертиране на крипто във фиатна валута.
Fetch.ai е в процес на обсъждане на потенциалното сливане на токените с SingularityNET и Ocean Protocol в токен ASI, чиято напълно разгърната стойност се очаква да бъде около $7.5 милиарда.
Misyon Bank, пионерска необанка в Турция, разширява услугите си в областта на попечителството на дигитални активи и токенизацията чрез партньорство с швейцарския доставчик на попечителство на криптовалути Taurus.