Scuderia Ferrari е поредният отбор от Формула 1, който прекратява партньорствата си със своите крипто спонсори.
Ferrari си докара обща загуба в размер на $55 милиона преди началото на новия сезон след като прекрати дългогодишните си взаимоотношения с Velas Blockchain и гиганта в производството на чипове Snapdragon.
Партньорството между Ferrari и Velas датира от 2021 г. и имаше за цел да повиши ангажираността на феновете чрез незаменяеми токени (NFT) и други общи инициативи. Според RacingNews365 обаче, отборът не е спазил клаузите, които позволяват на Velas да създава NFT.
Mercedes Benz също понесе загуба в размер от $15 милиона, след като преустанови партньорството си с FTX към края на миналата година, след грандиозния крах на крипто борсата.
Същевременно Фондация Tezos реши да не подновява споразумението си с Red Bull Racing, позовавайки се на несъответствие в стратегията.
Връзката между F1 и крипто екосистемата обаче се простира отвъд партньорствата. През октомври 2022 г. Формула 1 разкри плановете си да създаде онлайн пазар за криптовалути, мета токени, дигитални колекционерски предмети и NFT.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Една от най-големите инвестиционни банки в света започва да държи Биткойн
Web3 проектите поеха инициативата за засилване на ангажираността между феновете и спортните лиги по време на настоящия мечи пазар.
Прогнозира се ускоряване на смесването на реалния и дигиталния свят, както и разрастващи пазари за NFT и виртуална реалност според доклад на Delloitte.
Няколко нововъзникващи икономики в Азия, Африка и Латинска Америка започнаха да полагат усилия за намаляване на зависимостта си от щатския долар с цел да отслабят неговия световен статут на резервна валута.
Пазарът на криптовалути не веднъж е демонстрирал потенциала си за повишаване на стойността на портфейлите на инвеститорите.
Според публикуваните във вторник правителствени данни китайската икономика е надхвърлила очакванията през първото тримесечие на годината, повлияна от политиките за стимулиране и увеличеното търсене.
Питър Тийл, известен като съосновател на PayPal и видна фигура в технологичната индустрия, неотдавна изрази загриженост относно въздействието на изкуствения интелект (AI) върху различни умения.