Mastercard International Inc. се насочва към метавселената, като изглежда цели да стане основен играч във виртуалната икономика.
Mastercard е подала петнадесет нови заявки за регистриране на на търговски марки, логото му “Кръгове” и лозунга “Безценен”, според туит, изпратен на 8-ми април от адвоката Майкъл Кондудис.
Mastercard has filed 15 trademark applications for
▶️MASTERCARD
▶️PRICELESS
▶️Its Circles LogoIndicating plans for
✅NFT backed media
✅Payment processing in the Metaverse
✅Marketplaces for digital goods + NFTs
✅E-commerce transactions in the Metaverse#NFT #Metaverse #Web3 pic.twitter.com/IlamOZ6OLZ— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) April 8, 2022
Редица виртуални, крипто и финансови продукти и услуги ще бъдат обхванати от патенти, подадени в Службата за патенти и търговски марки на САЩ на 4-ти април 2022 г.
Г-н Кондудис заяви:
Mastercard е водеща финансова марка и стойността на марката е значителна. Тези документи са следващата логична стъпка за защита на марката Mastercard, когато тя навлезе в метавселената.[…]
Ясно е, че Mastercard вижда потенциала на метавселената и подготвя своите търговски марки и марка за виртуалната икономика, която ще я доминира. Сигурно е, че Mastercard очаква да бъде основен играч в тази виртуална икономика.
По-специално, платежният гигант е подал търговски марки за мултимедия, поддържана от NFT, пазари за цифрови стоки, обработка на карти и платежни транзакции в метавселената, както и бизнес транзакции със софтуер за електронна търговия.
Прочети Още: Santiment споделя предупреждение за крипто пазара
Адвокатът изрази мнение по въпроса:
Може би най-интересният аспект на тези приложения е, че изглежда продължават скорошната тенденция на заявки за търговски марки за NFT и метавселена от сектора на финансовите услуги. Очакваме броят на заявките за търговски марки за NFT и виртуални продукти и услуги от сектора на финансовите услуги да се увеличи през следващите 12 месеца.
Струва си да се спомене, че броят на заявленията за търговски марки на NFT в Съединените щати се е увеличил 421 пъти през 2021 г., значително увеличение в сравнение с трикратното увеличение от 2020 г.
Според Mastercard в момента се използват около 2.8 милиарда от техните карти. С такава доминираща мрежа, Mastercard започна да намалява бариерите за влизане в крипто пространството за своите клиенти миналата година, тъй като си партнира с Bakkt.
Coinbase направи важна крачка към разширяване на присъствието си в областта на децентрализираните финанси (DeFi), като привлече в екипа си ръководството на Opyn Markets, известна компания в сектора на DeFi дериватите.
Grayscale Investments призова Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC) да разреши пускането на своя мулти-крипто ETF – Grayscale Digital Large Cap Fund – с аргумента, че по-нататъшни забавяния нарушават законоустановените срокове и нанасят вреди на инвеститорите.
Robinhood официално въведе услугите за стейкинг на Етериум (ETH) и Solana (SOL) за своите клиенти в САЩ, предлагайки на потребителите нов начин да печелят награди от своите крипто активи.
Изпълнителният директор на Binance Ричард Тенг сподели оптимистична прогноза за бъдещето на криптовалутите по време на участието си в предаването „Mornings with Maria“, като подчерта нарастващото глобално приемане, напредъка в регулаторните рамки и интеграцията на стратегически резерви.