НАЧАЛО Други

Louis Vuitton пуска NFT – модните марки продължават експериментите в игрите

19.04.2022 17:35 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Louis Vuitton пуска NFT – модните марки продължават експериментите в игрите

Луксозната модна марка Louis Vuitton експериментира с незаменими токени (NFTs) с въвеждането на PFP (снимка на профил), вдъхновени от NFT наградите в мобилната игра Louis: The Game.

Играта беше представена за първи път през август 2021 г. Играчите влизат в свят, в който могат да обличат вдъхновения от марката аватар на име Vivienne и да тичат, събирайки пощенски картички, които ги учат за 200-годишната история на марката. Компанията е добавила нови куестове и нови NFT награди към приложението, според Vogue Business, който първи съобщи новината.

Играчите, които съберат определен брой безплатни NFT в играта, ще имат шанс да се класират за томбола за NFT, която продължава до 4-ти август (както разкрива една от картичките в играта, този ден е рожденият ден на Louis Vuitton.)

Играчите имат шанс да спечелят една от десет пощенски картички в играта, които представят Vivienne в редица различни визии, които ще бъдат преносими на множество платформи като PFP.

NFT са направени в сътрудничество със стартъпа Wenew Labs на Beeple, който също работи със дъщерната компания Possible и е изсечен от Етериум портфейла на Louis Vuitton.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ: PlanB разглежда какво може да тласне Биткойн (BTC) нагоре

Какво следва?

На пръв поглед изследването на виртуални пространства и стоки се разглежда като положително за модната индустрия, идващо след години на прекъсвания на веригата за доставки и колебания в потребителските разходи от началото на пандемията COVID-19.

Но как модата може да се възползва от тази област все още не е добре разбрано. Дори някои от най-големите имена и играчи в пространството са скептични относно потенциала.

Собственият главен изпълнителен директор на компанията майка на Louis Vuitton, LVMH, Бернар Арно каза в януарско обаждане за печалбите, че е предпазлив по отношение на потенциален “балон” на метавселената, сочейки спукването на балона дотком в началото на 2000-те.

Франсоа Пино, основателят на Kering, конкурент на LVMH, е оптимист, казвайки, че метавселената ще бъде “подривна” възможност по време на обаждането за печалбата на компанията през февруари. Пино посочи потенциала на NFT като начин за удостоверяване на физическите стоки и възможната роля на смарт договорите за проследяване на вторичните продажби (текуща точка на болка за индустрията.)

Когато става дума за NFT, ще е необходимо много повече време, за да се разбере какво представляват по отношение на клиентското изживяване или добавената стойност”, каза Triefus на Gucci в интервюто на McKinsey.

“Но вие сте виждали значителен брой марки в сектора да казват, добре, ние вярваме, че NFT са релевантни, все още не сме 100 процента сигурни каква е тази релевантност, но ще пилотираме [това], ние ще експериментираме и в резултат ще получим някои знания и прозрения.”

За Gucci метавселената не е просто добра краткосрочна маркетингова възможност, казва той. В бъдеще той очаква той да се превърне в “много значителен” двигател на растежа на приходите.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Слабият долар пренасочва вниманието към златото и среброто

Неотдавнашен доклад на анализаторите на BMO Capital Market хвърля светлина върху динамиката на цените на среброто и златото.

29.03.2024 11:10 2 мин. четене

Икономическите проблеми на Европа могат да смачкат ЕЦБ

Централните банки бяха изненадани от неочаквани енергийни напрежения, особено ръководени от Владимир Путин, които изостриха инфлационния натиск.

29.03.2024 8:00 2 мин. четене

БРИКС: Търговията с китайски юани достигна рекордните $14 милиарда

Икономическият съюз на страните от БРИКС отбеляза значителен ръст в икономическото сътрудничество през тази година, особено в търговските си отношения с Китай, които нараснаха до рекордните $14 милиарда в местни валути.

29.03.2024 7:00 2 мин. четене

Robinhood ще издаде собствена кредитна карта

Във вторник Robinhood Markets пусна нова кредитна карта, с която цели да разшири присъствието си на пазара на лични финанси и да увеличи броя на абонаментите за премиум ниво.

28.03.2024 20:30 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.