НАЧАЛО Други

Компания стартира онлайн рекламна платформа за криптовалути

май 8, 2018 22:46 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Компания стартира онлайн рекламна платформа за криптовалути

Компания пусна онлайн рекламна платформа AdCoinClick, която позволява на бизнеса и физическите лица да плащат за кампании, използвайки криптовалути.

Също така същевременно осигуряват на издателите новаторски начин за осигуряване на приходи чрез своите уеб сайтове и блогове.

Основателите на AdCoin, всички от които имат опит като предприемачи, казват, че са вдъхновени да пуснат AdCoinClick заради „губенето на време и пари“, които среща всеки, когато се опитват да разпредели бюджета си за маркетинг в миналото.

Не само плащанията с кредитни карти могат да бъдат причина за неприемливи закъснения, което води до спиране на сметките и загуба на ценна експозиция. Също така малките фирми в някои части на света се борят да рекламират услугите си чрез големите уебсайтове, защото платформи като PayPal не са често използвани методи плащане.

Платформата дава възможност на потребителите си да рекламират информацията, която  искат, като тя достига до огромен брой хора подкрепящи блокчейн технологията само за няколко минути.

AdCoinClick заявява, че целта ѝ е да позволи продуктите, свързани с криптовалутите, да бъдат рекламирани прозрачно чрез дигитални кампании – и твърди, че бизнесът ще има възможност да се свърже с голям брой крипто ентусиасти в рамките на няколко минути. За разлика от други рекламни платформи, няма минимални бюджети за кампании, които да ограничат голям брой потребители. Основната цел е да се намери най-добрият начин, по който стартиращите фирми да получат нови клиенти и да повишат осведомеността.

Екипът, който стой зад платформата твърди, че 80% от рекламните бюджети, изразходвани за конкурентни платформи, а това е  „загуба на пари“, защото кампаниите не са точно насочени. AdCoinClick казва, че избягва „спам трафик, който не се превръща в пряк бизнес“, а вместо това предлага нещо напълно различно. Рекламите за първоначалните оферти на токени или информация свързана с блокчейн и критповалутите ще бъдат видяни от читатели с истински интерес към тяхното послание.

AdCoin обявиха, че таксите за използване на новата платформа са „близки до нулеви“, което прави възможно предприятията да провеждат редовно микро транзакции с издатели на ниши.

Издателите могат да решат дали искат да използват своите приходи, за да инвестират в криптовалути на борсата или да я обърнат във фиатна валута. Като алтернатива, те могат да изберат да използват AdCoinClick, за да стартират собствени кампании и да насочват трафик към уебсайта или блога си.

AdCoin заявява, че е решена да ускори процеса на „интегриране“ на своята криптовалута и платформа, което я прави стандарт за рекламните плащания чрез плъгини за множество добре познати платформи за електронна търговия и системи за управление на съдържанието.


Компанията вече интегрира API за плащане в WooCommerce, популярна платформа за електронна търговия с отворен код в WordPress. След като е създаден портфейлът AdCoin, той позволява на издателите и други фирми да приемат плащания в криптовалути както за физически, така и за цифрови продукти и услуги – като транзакциите, извършени в алтернативни валути, автоматично се преобразуват. Това е съчетано със сериозен контролен панел за управление, където се съхраняват пълни данни за плащанията. Създадено е и самостоятелно решение за WordPress и Drupal, което премахва необходимостта от „сложни приставки“.

С течение на времето AdCoin планира да пусне WordPress рекламен плъгин, който позволява на издателите да увеличат приходите си и да продадат пространство при поискване, без да се налага да се справят със сложните изисквания на други доставчици.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Популярни Новини
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

Мартин Шкрели предполагаемо загубил $450,000 в крипто

Бившият хедж фонд мениджър Мартин Шкрели твърди, че масовият срив на неговата криптовалута, наречена Мартин Шкрели Ину (MSI), се дължи на хакерска атака, която е резултат от опит за изтегляне на порнографски файл.

август 18, 2022 21:05 1 мин. четене

Robinhood значително намали офертата си за придобиване на Ziglu

Robinhood понижи офертата си за придобиване на британската финтех компания Ziglu, като намали първоначално предложения размер на сделката от $170 милиона на $72.5 милиона на фона на бурните времена за крипто стартъпите.

август 18, 2022 19:22 1 мин. четене

Спад в крипто измамите – ръст на хаковете

По-малко хора от всякога стават жертва на крипто измами, докато хакерските атаки се увеличават, сочат нови данни.

август 18, 2022 18:02 1 мин. четене

Инвестирайте в своето бъдеще със събитието FinX на 10 септември

Всяка мечта започва с инвестиция! Присъединете се към FinX – най-голямото събитие за инвестиции и финансови технологии в България!

август 18, 2022 13:34 1 мин. четене