НАЧАЛО Други

Компания стартира онлайн рекламна платформа за криптовалути

май 8, 2018 22:46 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Компания стартира онлайн рекламна платформа за криптовалути

Компания пусна онлайн рекламна платформа AdCoinClick, която позволява на бизнеса и физическите лица да плащат за кампании, използвайки криптовалути.

Също така същевременно осигуряват на издателите новаторски начин за осигуряване на приходи чрез своите уеб сайтове и блогове.

Основателите на AdCoin, всички от които имат опит като предприемачи, казват, че са вдъхновени да пуснат AdCoinClick заради „губенето на време и пари“, които среща всеки, когато се опитват да разпредели бюджета си за маркетинг в миналото.

Не само плащанията с кредитни карти могат да бъдат причина за неприемливи закъснения, което води до спиране на сметките и загуба на ценна експозиция. Също така малките фирми в някои части на света се борят да рекламират услугите си чрез големите уебсайтове, защото платформи като PayPal не са често използвани методи плащане.

Платформата дава възможност на потребителите си да рекламират информацията, която  искат, като тя достига до огромен брой хора подкрепящи блокчейн технологията само за няколко минути.

AdCoinClick заявява, че целта ѝ е да позволи продуктите, свързани с криптовалутите, да бъдат рекламирани прозрачно чрез дигитални кампании – и твърди, че бизнесът ще има възможност да се свърже с голям брой крипто ентусиасти в рамките на няколко минути. За разлика от други рекламни платформи, няма минимални бюджети за кампании, които да ограничат голям брой потребители. Основната цел е да се намери най-добрият начин, по който стартиращите фирми да получат нови клиенти и да повишат осведомеността.

Екипът, който стой зад платформата твърди, че 80% от рекламните бюджети, изразходвани за конкурентни платформи, а това е  „загуба на пари“, защото кампаниите не са точно насочени. AdCoinClick казва, че избягва „спам трафик, който не се превръща в пряк бизнес“, а вместо това предлага нещо напълно различно. Рекламите за първоначалните оферти на токени или информация свързана с блокчейн и критповалутите ще бъдат видяни от читатели с истински интерес към тяхното послание.

AdCoin обявиха, че таксите за използване на новата платформа са „близки до нулеви“, което прави възможно предприятията да провеждат редовно микро транзакции с издатели на ниши.

Издателите могат да решат дали искат да използват своите приходи, за да инвестират в криптовалути на борсата или да я обърнат във фиатна валута. Като алтернатива, те могат да изберат да използват AdCoinClick, за да стартират собствени кампании и да насочват трафик към уебсайта или блога си.

AdCoin заявява, че е решена да ускори процеса на „интегриране“ на своята криптовалута и платформа, което я прави стандарт за рекламните плащания чрез плъгини за множество добре познати платформи за електронна търговия и системи за управление на съдържанието.


Компанията вече интегрира API за плащане в WooCommerce, популярна платформа за електронна търговия с отворен код в WordPress. След като е създаден портфейлът AdCoin, той позволява на издателите и други фирми да приемат плащания в криптовалути както за физически, така и за цифрови продукти и услуги – като транзакциите, извършени в алтернативни валути, автоматично се преобразуват. Това е съчетано със сериозен контролен панел за управление, където се съхраняват пълни данни за плащанията. Създадено е и самостоятелно решение за WordPress и Drupal, което премахва необходимостта от „сложни приставки“.

С течение на времето AdCoin планира да пусне WordPress рекламен плъгин, който позволява на издателите да увеличат приходите си и да продадат пространство при поискване, без да се налага да се справят със сложните изисквания на други доставчици.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

Собственик на крипто компания почина преждевременно едва на 30-годишна възраст

Тиантян Куландър, съосновател на компанията Amber Group, доставчик на криптофинансови услуги на стойност $3 милиарда, почина в съня си на 23 ноември.

ноември 27, 2022 15:13 1 мин. четене

Събират ли потребителски данни от MetaMask?

Главният изпълнителен директор на ConsenSys и съосновател на Етериум – Джоузеф Любин заяви, че самостоятелният портфейл MetaMask, който ConsenSys разработва, не събира IP адреси.

ноември 27, 2022 14:04 1 мин. четене

Polkadot награждава потребителите за разкриване на измами

Polkadot обяви най-новата си инициатива, а именно, че ще възнаграждава с USDC членовете на общността си, разкрили измами, за да помогне на своята екосистема.

ноември 26, 2022 18:03 1 мин. четене

МВФ предупреждава Африка за рисковете от криптовалутите

Африка получи предупреждение от Международния валутен фонд (МВФ) за рисковете, които крие бързото приемане на крипто, изтъквайки, че само една четвърт от държавите в Субсахарска Африка са регламентирали официално криптовалутите.

ноември 26, 2022 17:03 1 мин. четене