Компания пусна онлайн рекламна платформа AdCoinClick, която позволява на бизнеса и физическите лица да плащат за кампании, използвайки криптовалути.
Основателите на AdCoin, всички от които имат опит като предприемачи, казват, че са вдъхновени да пуснат AdCoinClick заради “губенето на време и пари”, които среща всеки, когато се опитват да разпредели бюджета си за маркетинг в миналото.
Не само плащанията с кредитни карти могат да бъдат причина за неприемливи закъснения, което води до спиране на сметките и загуба на ценна експозиция. Също така малките фирми в някои части на света се борят да рекламират услугите си чрез големите уебсайтове, защото платформи като PayPal не са често използвани методи плащане.
AdCoinClick заявява, че целта ѝ е да позволи продуктите, свързани с криптовалутите, да бъдат рекламирани прозрачно чрез дигитални кампании – и твърди, че бизнесът ще има възможност да се свърже с голям брой крипто ентусиасти в рамките на няколко минути. За разлика от други рекламни платформи, няма минимални бюджети за кампании, които да ограничат голям брой потребители. Основната цел е да се намери най-добрият начин, по който стартиращите фирми да получат нови клиенти и да повишат осведомеността.
Екипът, който стой зад платформата твърди, че 80% от рекламните бюджети, изразходвани за конкурентни платформи, а това е “загуба на пари”, защото кампаниите не са точно насочени. AdCoinClick казва, че избягва “спам трафик, който не се превръща в пряк бизнес”, а вместо това предлага нещо напълно различно. Рекламите за първоначалните оферти на токени или информация свързана с блокчейн и критповалутите ще бъдат видяни от читатели с истински интерес към тяхното послание.
AdCoin обявиха, че таксите за използване на новата платформа са “близки до нулеви”, което прави възможно предприятията да провеждат редовно микро транзакции с издатели на ниши.
Издателите могат да решат дали искат да използват своите приходи, за да инвестират в криптовалути на борсата или да я обърнат във фиатна валута. Като алтернатива, те могат да изберат да използват AdCoinClick, за да стартират собствени кампании и да насочват трафик към уебсайта или блога си.
Компанията вече интегрира API за плащане в WooCommerce, популярна платформа за електронна търговия с отворен код в WordPress. След като е създаден портфейлът AdCoin, той позволява на издателите и други фирми да приемат плащания в криптовалути както за физически, така и за цифрови продукти и услуги – като транзакциите, извършени в алтернативни валути, автоматично се преобразуват. Това е съчетано със сериозен контролен панел за управление, където се съхраняват пълни данни за плащанията. Създадено е и самостоятелно решение за WordPress и Drupal, което премахва необходимостта от “сложни приставки”.
С течение на времето AdCoin планира да пусне WordPress рекламен плъгин, който позволява на издателите да увеличат приходите си и да продадат пространство при поискване, без да се налага да се справят със сложните изисквания на други доставчици.
Европейският парламент наскоро прие нови разпоредби, които имат за цел да наложат официални изисквания за надлежна проверка на крипто компаниите с цел борба с прането на пари.
Опитен инвеститор в меме монети привлече вниманието, защото само за няколко седмици превърна първоначална инвестиция от $8,524 в зашеметяващите $12,800,000.
През изминалата седмица пазарната нестабилност, дължаща се на глобалните икономически проблеми и геополитическото напрежение, предизвика колебания в основните индекси, което накара инвеститорите да търсят стабилност. Акциите, изплащащи дивиденти, се очертават като надежден вариант в условията на тази несигурност.
Въпреки икономическите санкции, наложени от САЩ в отговор на нахлуването им в Украйна, Русия се очаква да види значително увеличение на своите приходи от петрол и газ през април 2024 г., потенциално удвояване до удивителните $14 милиарда само за месеца.