Проектът, представен неотдавна от Генералната администрация за пресата и изданията на Китай (GAPP), очерта съществени промени в регулирането на гейминг токените в сферата на онлайн игрите.
Това означава забележителна промяна в позицията на страната по отношение на цифровите валути в игрите.
Едно от ключовите предложения в проекта е забраната за конвертиране на игрови токени във физически стоки или законно платежно средство. Този всеобхватен регламент засяга различни аспекти на онлайн игрите, като обхваща 62 члена.
Освен това той налага строги изисквания към гейминг компаниите, като задължава китайското лицензиране, политика на запазване на данните за две години, стриктно спазване на националните и социалистическите ценности в съдържанието и премахване на анонимните регистрации на потребителите.
Особено внимание в член 23 от насоките се обръща на ограничаването на размяната на игрални жетони срещу физически предмети, услуги или законни платежни средства.
Нюансите, свързани с криптовалутите, които не са признати за законно платежно средство в Китай, усложняват тълкуването на тези разпоредби.
Освен това доставчиците на игри ще се сблъскат с нови ограничения по отношение на стимулите, като например бонуси за регистрация или ежедневни влизания, и трябва да въведат мерки срещу прекомерното харчене на потребителите.
Понастоящем насоките са отворени за публична обратна връзка до 22 януари 2024 г., преди официалното им прилагане. През този период може да се обмислят корекции въз основа на получените отзиви.
Разработчиците на алткойн, също регистриран в Binance, разкриха плановете си да създадат нова верига от втори слой на Етериум.
Президентът на Bundesbank и член на ЕЦБ подчерта критичната необходимост централните банки да преоценят своите оперативни модели и бързо да приемат CBDC.
Германската държавна банка за развитие Kreditanstalt für Wiederaufbau (KfW) е готова да издаде първата си дигитална облигация, базирана на блокчейн, с което бележи значителна стъпка в интегрирането на крипто технологиите във финансовия пейзаж.
След хард форка на Shibarium на 2 май се забелязаха значителни промени в активността на транзакциите в мрежата.