В сферата на самолетните пътувания, където закъсненията и неудобствата са често срещани, авиокомпаниите се обръщат към усъвършенстваните технологии, за да подобрят преживяването на пътниците.
United Airlines и American Airlines използват изкуствен интелект (AI), за да предлагат иновативни решения, насочени към минимизиране на закъсненията на полетите, улесняване на връзките и осигуряване на безпроблемно пътуване в световен мащаб.
Едно от значимите приложения на изкуствения интелект (AI) в сектора на въздушните пътувания е управлението на връзките. United Airlines представи ConnectionSaver – софтуер, управляван от AI, предназначен за подобряване на свързаността. Анализирайки данни за полети в реално време, ConnectionSaver идентифицира оптималните моменти за поддържане на свързващи полети, без да се прави компромис с навременното изпълнение на други пътници.
Този проактивен подход намалява бързането в последната минута и помага на близо 2,000 пътници да достигнат безпроблемно крайните си дестинации. Освен това ConnectionSaver предоставя на пътниците персонализирани известия, включително подробности за изхода и очакваното време за преминаване, като подобрява комуникацията и намалява безпокойството на пътниците.
American Airlines е внедрила технологията Smart Gate, базирана на изкуствен интелект, за да постигне максимална координация на изходите и да сведе до минимум закъсненията на земята. Тази новаторска система автоматично разпределя пристигащите полети към най-близкия свободен гейт с подходящо време за такси, като подобрява времето за обръщане и намалява задръстванията на земята. Внедрена първоначално на международното летище „Далас Форт Уърт“ и впоследствие разширена до шест други големи летища, технологията Smart Gate рационализира операциите, повишава ефективността и в крайна сметка подобрява преживяването на пътниците. Освен това технологията Smart Gating помага да се управляват конфликтите на изходите, като свежда до минимум промените в последния момент и осигурява по-надеждни операции.
В допълнение към технологичния напредък неотдавнашните разпоредби допълнително укрепиха правата и защитата на пътниците. Мандатът на Министерството на транспорта авиокомпаниите да предоставят автоматично възстановяване на суми за закъснели и отменени полети представлява значителна стъпка към по-голяма прозрачност и отчетност. Тази директива опростява процеса на възстановяване на суми за пътниците, като гарантира подходящо обезщетение за неудобствата и дава възможност на пътниците да упражняват по-голям контрол върху пътуването си. Освен това разширяването на правото на автоматично възстановяване на суми, включително за забавен багаж и неизпълнени услуги, подчертава ангажимента към правата на потребителите и подобряването на услугите, като повишава доверието на пътниците и лоялността към марката.
Тъй като изкуственият интелект продължава да подпомага иновациите във въздушния транспорт, авиокомпаниите ще продължат да използват технологиите, за да предефинират преживяването на пътниците. Чрез инициативи като ConnectionSaver и технологията Smart Gating авиокомпаниите се стремят да рационализират операциите, да повишат ефективността и да сведат до минимум прекъсванията, като в крайна сметка предоставят на пътниците превъзходно пътническо изживяване. Тези технологични постижения, съчетани с регулаторни промени, насочени към укрепване на правата на потребителите, предвещават нова ера на надеждност, прозрачност и удобство при пътуванията със самолет, обещавайки по-приятно преживяване за пътниците по целия свят.
Ripple избра глобалния банков гигант BNY Mellon за основен попечител на резервите, подкрепящи стабилната монета за корпоративно ползване Ripple USD (RLUSD).
Goldman Sachs вече очаква Федералният резерв да започне да намалява лихвените проценти по-рано от предварителните прогнози, като предвижда първото понижение още през септември 2025 г.
Централната банка на Литва се обърна към Robinhood за допълнителна информация относно нововъведените си продукти за търговия с токенизирани акции, след като OpenAI публично се дистанцира от инициативата.
Докато президентът Тръмп ускорява стратегията си за мита преди крайния срок на 1 август, нови писма от Белия дом разкриват официални търговски предупреждения, изпратени до редица държави, включително Тунис, Камбоджа, Индонезия и други.