Начало » Други » IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

20.06.2018 11:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.

Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да „изчисти нещата“ в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от „мнозинството“ на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради „липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места.“ Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за „къси посредници“ между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Ripple избра BNY Mellon за попечител на резервите на стабилната монета RLUSD

Ripple избра глобалния банков гигант BNY Mellon за основен попечител на резервите, подкрепящи стабилната монета за корпоративно ползване Ripple USD (RLUSD).

09.07.2025 16:15 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Ето защо Фед може да понижи лихвите по-рано от очакваното според Goldman Sachs

Goldman Sachs вече очаква Федералният резерв да започне да намалява лихвените проценти по-рано от предварителните прогнози, като предвижда първото понижение още през септември 2025 г.

08.07.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Robinhood подлежи на проверка от Европейска банка – ето защо

Централната банка на Литва се обърна към Robinhood за допълнителна информация относно нововъведените си продукти за търговия с токенизирани акции, след като OpenAI публично се дистанцира от инициативата.

08.07.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

САЩ налага мита на няколко държави: Ще реагира ли крипто пазарът?

Докато президентът Тръмп ускорява стратегията си за мита преди крайния срок на 1 август, нови писма от Белия дом разкриват официални търговски предупреждения, изпратени до редица държави, включително Тунис, Камбоджа, Индонезия и други.

08.07.2025 8:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.