НАЧАЛО Други

IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

юни 20, 2018 11:38 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM пускат блокчейн тракер на медийни транзакции

IBM iX си партнира с доставчик на софтуер Mediaocean, за да пусне на пазара базиран на блокчейн тракер за дигитални медийни транзакции, според tweet на компанията на 19-ти юни.

IBM iX е бизнес и технологично консултантско крило на международния технологичен гигант IBM.

Според IBM iX, основната цел за прилагане на блокчейн в медийната екосистема е да „изчисти нещата“ в индустрията за купуване на медия.

Тракера ще се насочва към дигитална рекламна измама, като възпрепятства плащанията да отидат на погрешни страни. Партньор в глобалния маркетинг в IBM iX Babs Rangaiah заяви, че пилотният блокчейн ще помогне за проследяването на потока от пари сред медийните играчи и да премахне ненужните посредници:

След като установите къде отиват парите, кои са играчите и какво прави всеки от тях, мисля, че ще видите някои съкращения във веригата за доставки, които ще позволят на някои от тези пари за производство да отидат в средните играчи и да се върнат обратно и ударят издателите.

В допълнение към осигуряването на прозрачност в бранша, пилотът има за цел също да намали времето и цената на медийните транзакции. Пилотът ще включва медийни сделки за Unilever, Kimberly-Clark Corp., Pfizer, Kellogg и Watson. Според мениджъра на Mediaocean, Bill Wise, пилотът ще бъде изцяло приложен от „мнозинството“ на дигиталната медийна индустрия до края на 2019 г.:

Мисля, че до края на следващата година ще имаме напълно функциониращо мащабируемо решение, което ще бъде прието от по-голямата част от бранша.

Бе съобщено, че 20-30% от рекламните бюджети се губят в веригата за доставки на медии поради „липса на видимост, непрозрачни договори, непрозрачно измерване на вкарани пари, измами и сега дори Вашите реклами се показват на опасни места.“ Според оценки на Juniper Research, измамите ще струват на рекламодателите на цифровите реклами 52 милиона долара на ден през 2018 г.

Последният проект не е първата инициатива на IBM за интегриране на блокчейн технология в рекламната индустрия. На 18-ти април IBM обяви пилотен продукт на блокчейн за доказване на концепцията (PoC) за „къси посредници“ между рекламодатели, издатели и потребители, както и да предостави ясни записи за договорите и плащанията за издатели.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

FTX е новия Lehman Brothers, твърди Джанет Йелън

Министърът на финансите Джанет Йелън сравни срива на FTX с този на Lehman Brothers.

декември 2, 2022 9:33 1 мин. четене

Binance значително разширява обхвата си с нова придобивка

Най-голямата криптоборса Binance планира да навлезе отново на японския пазар, придобивайки 100% дял в лицензиран доставчик на крипто услуги в страната.

декември 1, 2022 21:41 1 мин. четене

Тези два фактора могат да сринат криптовалутите, твърди Марк Юско

Известният мениджър на хедж фонд, Марк Юско изрази мнението си дали сривът на FTX ще ускори или забави мечия пазар. В неотдавнашен подкаст Юско насочи вниманието върху два ключови елемента на крипто сектора – Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) и Tether (USDT). 

декември 1, 2022 20:32 1 мин. четене

Ето какво доведе до сривът на FTX, според директора на BlackRock

По време на срещата Dealbook 2022 на New York Times, Лари Финк, главният изпълнителен директор на най-голямата компания за управление на активи в света BlackRock сподели, че според него причината за неуспеха на FTX е, че тя е създала свой собствен токен, който е централизиран и следователно противоречи на целия етос на криптовалутите.

декември 1, 2022 17:45 1 мин. четене