НАЧАЛО Други

IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

април 19, 2018 12:34 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.

„Проектът за съвместяване на кампании“ използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.

Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:

„С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията.“

Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.

AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).

Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до „неизползвана компютърна мощ“ на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

Чанпен Джао: Сам Банкман-Фрийд е един от най-големите измамници в историята

Главният изпълнителен директор на Binance Чанпен „CZ“ Джао нарече Сам Банкман-Фрийд „един от най-големите измамници в историята“, след като неговата криптоборса FTX се срина и остави повече от един милион кредитори без пари.

декември 8, 2022 9:53 1 мин. четене

Най-голямата финансова криза в историята идва – Нуриел Рубини

Дългът в целия свят нараства, тъй като правителствата, предприятията и гражданите започнаха да харчат и да вземат заеми по време на пандемията и след нейното отшумяване.

декември 8, 2022 6:38 1 мин. четене

Колко точно богат е Майкъл Сейлър?

Майкъл Сейлър е бизнес мениджър и предприемач от Съединените щати. Той е съосновател и главен изпълнителен директор на MicroStrategy. Компанията предлага бизнес разузнаване, мобилни приложения и облачни услуги.

декември 8, 2022 0:57 1 мин. четене

Ripple: Коя е най-голямата заплаха в делото срещу SEC?

Адвокат Джон Дийтън, основател на Crypto Law и привърженик на Ripple, посочи каква според него е най-голямата заплаха за Ripple в делото с Комисията по ценните книжа и фондовите борси (SEC).

декември 7, 2022 19:20 1 мин. четене