IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.
“Проектът за съвместяване на кампании” използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.
Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:
“С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията.”
Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.
AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).
Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до “неизползвана компютърна мощ” на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.
След като премина през тежка зима, Биткойн започна 2024 г. с положителна нотка.
Уорън Бъфет, известен с инвестиционните си умения като главен изпълнителен директор на Berkshire Hathaway, отдавна предпочита компаниите със силна история на дивидентите.
Франция и Германия са изправени пред икономически предизвикателства, докато Обединеното кралство запазва стабилността си. В Испания и Италия обаче се наблюдават признаци на подобрение.
Компанията Tether, известна със своята стабилна монета USDT, наскоро представи цялостен план за преструктуриране, целящ да разшири предлагането ѝ извън стейбълкойните.