НАЧАЛО Други

IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

април 19, 2018 12:34 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
IBM и Salon Media стартират блокчейн за борба с измамите в онлайн рекламите

IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.

„Проектът за съвместяване на кампании“ използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.

Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:

„С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията.“

Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.

AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).

Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до „неизползвана компютърна мощ“ на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Популярни Новини
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Още Други Новини

$2.8 милиарда дефицит в баланса на Celsius

Тъй като процедурата по несъстоятелност продължава, крипто заемодателят Celsius публикува бюджетните си планове за следващите три месеца.

август 16, 2022 15:57 1 мин. четене

BitGo търси $100 милиона неустойки от Galaxy Digital

Първата сделка за $1 милиард в крипто сектора, обявена в разгара на рекордния ръст на цените на токените миналата година, се разпада, тъй като пазарът обръща голяма част от печалбите – и не всички са доволни.

август 16, 2022 11:42 1 мин. четене

Ето кои са ключовите фактори за възстановяването на крипто пазара

Основателят и управляващ партньор на Skybridge Capital Антъни Скарамучи има оптимистична перспектива за бъдещето на крипто пазарите, като съветва инвеститорите да „прогледнат за настоящата среда“ и да „останат търпеливи и дългосрочни“.

август 15, 2022 15:45 1 мин. четене

Русия започва поетапно пускане на своята дигитална рубла

Върховната банка на Русия разкри, че е започнала да тества проекта си за дигитална рубла и че от 2023 г. тя ще бъде въведена с нови функции.

август 15, 2022 12:34 1 мин. четене