Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Антъни Помплиано, известен поддръжник на Биткойн и съосновател на Morgan Creek Digital, се готви да стартира нова инвестиционна компания, фокусирана върху водещия дигитален актив, наречена ProCapBTC.
Trump Media & Technology Group (TMTG), компанията зад Truth Social, получи одобрение от SEC за набиране на капитал в размер на $2.3 милиарда, предназначен за изграждане на корпоративен Биткойн резерв.
Икономистът Питър Шиф поднови дългогодишната си вражда с Биткойн, като предупреди, че акционерите в компанията на Майкъл Сейлър, Strategy, може да съжалят за деня, в който са последвали „всеобщата“ крипто стратегия на компанията.
Следващият голям ход на Биткойн ще зависи повече от създаването на пари, отколкото от ракети или медийния хайп, според макро стратега Раул Пал.