Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Навърши се една година от последното халвинг събитие на Биткойн и дългосрочните притежатели имат повод за оптимизъм.
Супермаркет в Цуг, Швейцария, започна да приема плащания с Биткойн, с което се присъединява към разширяващия се списък с търговци на дребно, които приемат криптовалути.
След период на несигурност и голяма ценова волатилност на пазарите на акции и криптовалути на фона на сътресенията с митата на Тръмп, инвеститорите изглеждат по-спокойни.
Тъй като златото достига нови рекорди, много крипто ентусиасти търсят диверсификация, като инвестират в благородния метал.