Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Милиардерът Рей Далио, основател на Bridgewater Associates, предложи балансираният инвестиционен портфейл да включва до 15% заделяне на средства в злато или Биткойн, въпреки че той лично остава по-склонен към традиционните активи.
Тъй като Биткойн се колебае близо до $119,000, търговците внимателно преценяват следващия си ход. Въпросът, който доминира на пазара в момента, е прост: Покупка на понижението или изчакване на по-чиста конфигурация?
Биткойн официално достигна границата от $116,000 – ниво, прогнозирано по-рано от компанията за крипто услуги Matrixport с помощта на собственото ѝ сезонно моделиране.
Финансовият автор Робърт Кийосаки отново алармира за икономическото състояние на Америка.