Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
Алесандро Отавиани, един от водещите на подкаста Store of Bitcoin, наскоро очерта пет убедителни фактора зад прогнозата си за скок на цената на Биткойн (BTC) до $70,000 тази седмица.
Известният крипто анализатор Уили Ву предполага, че Биткойн (BTC) е готов да започне нова възходяща тенденция след период на консолидация.
На фона на неотдавнашната волатилност на Биткойн крипто кит натрупа 1,590 BTC от топ крипто борсата Binance.
Мрежата на Биткойн преживява значителен спад в създаването на нови адреси, достигайки най-ниското си ниво от юли 2018 г.