Google преразгледа политиките си, за да разреши рекламирането на Биткойн (BTC) и други продукти за управление на криптовалути.
Тази промяна в политиката, влязла в сила днес, отваря вратата за разнообразна гама от реклами с фокус върху криптовалутите в търсачката.
BlackRock и VanEck вече се възползват от тези промени, рекламирайки своите спот Биткойн ETF-и след актуализирането на политиката на Google.
Преразгледаната политика изрично позволява на рекламодателите да рекламират криптовалутни тръстове (Cryptocurrency Coin Trusts), насочени към Съединените щати.
Въпреки че в това определение липсва конкретика, изглежда, че всички 11 наскоро одобрени инвестиционни предложения за Биткойн ще могат да се рекламират в платформата.
Тази промяна е на път да окаже значително въздействие върху видимостта и приемането на Биткойн и по-широката крипто индустрия.
iShares ВТС Trust (IBIT) на BlackRock официално премина границата от 700,000 BTC, затвърждавайки позицията си на един от най-бързо развиващите се борсово търгувани фондове във финансовата история.
Биткойн може би се готви за значително движение, тъй като волатилността му продължава да се затяга, според крипто анализатора Аксел Адлер.
През юли се сблъскват две важни събития, които могат да определят бъдещето на Биткойн в САЩ – и двете свързани с администрацията на президента Тръмп и разширяващата се програма за криптовалути.
Продуктите за инвестиции в дигитални активи отбелязаха приток от $1.04 милиарда през миналата седмица, което доведе общите активи под управление (AuM) до рекордните $188 милиарда, според последния доклад на CoinShares.