MotoRefi събра още $45 милиона в кръг, воден от Goldman Sachs, само пет месеца след като инвеститорите вляха $10 милиона във финтех стартъпа, за да помогнат на бизнеса за рефинансиране.
Стартъпът разработи платформа за автоматично рефинансиране, която обработва целия процес на заемане.
MotoRefi казва, че използването на неговата платформа спестява на потребителите средно 100 долара на месец от плащанията им за коли, което е постигнато отчасти защото работи директно с кредитни институции.
Инструментите за рефинансиране на компанията отбелязаха стабилен растеж до старта на COVID-19 пандемията. Главният изпълнителен директор Кевин Бенет заяви, че MotoRefi е на път да отпусне заеми в размер на 1 млрд. долара до края на годината, което е петкратно увеличение спрямо същия период на миналата година.
Бенет каза, че краткият срок от време между кръговете се определя от доверието на инвеститорите в неговите показатели, които продължават да растат с бързи темпове, и от основните икономически фактори около бизнеса.
“Откровено не планирахме да събираме още, но [Goldman Sachs] се чувстваха комфортно предвид връзката, която изградихме, и репутацията и успеха на бизнеса, за да забърза кръга и да [изпревари графика]”, каза Бенет.
Платформата на MotoRefi е достъпна в 46 щата, като се планира разширение до всички 50 щата до края на годината. Финтех компанията ускори наемането, за да подпомогне този растеж. Към първото тримесечие на 2021 г. той е удвоил броя на служителите си до 187 служители от същия период на миналата година. Неговата работна сила сега е 250 служители.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Paysend събра $125 милиона, за да разшири своята платформа за плащания
Компанията е наела няколко ръководители от високо ниво, отворила е нова централа и си партнира със SoFi. Вицепрезидентът на Goldman Sachs за рисков капитал и капитал за растеж Джейд Мандел се присъедини към борда на MotoRefi.
И Бенет вижда достатъчно място за растеж, докато потребителите търсят начини да ребалансират дълговете си. Пазарът на авто рефинансиране в САЩ е на стоиност 40 милиарда долара.
Общият дълг на автомобилните заеми обаче е 1,3 трилиона долара. С 40 милиона автомобилни заеми, отпуснати всяка година, на MotoRefi се обещава постоянен поток от потенциални нови клиенти.
Прясното вливане на капитал ще бъде използвано, за да продължат да изграждат своите продукти и услуги и да наемат повече хора. MotoRefi е събрал 60 милиона долара от създаването си през 2016 г.
Бенет вярва, че компанията вече е в позиция да се изддържа сама.
“За щастие се преместихме отвъд света, където набираме капитал и след това набираме повече капитал, когато ни свърши капиталът”, каза той.
Мисля, че имаме страхотен устойчив бизнес и затова в известен смисъл пистата е безкрайна и изграждаме страхотен печеливш бизнес. Това не означава, че никога повече няма да набираме средства, но това ще се основава на стратегически съображения, а не на необходимост.
Bybit, втората по големина борса за криптовалути по обем на търговията, пусна своята карта „Bybit Physical Card“ ексклузивно за потребителите в Бразилия, след успеха на виртуалната си карта, представена през септември 2024 г.
Тъй като изкуственият интелект набира скорост, компанията за рисков капитал Multicoin Capital очерта основните прогнози за 2025 г., като я нарече ключова година за технологиите на изкуствения интелект.
Ethena Labs планира да разработи приложение за спестяване и плащане, което да използва огромната потребителска база на платформата и да я позиционира като ключов играч на пазара на стойност $50 милиарда за нейния синтетичен долар – USDe.
Паричният орган на Сингапур (MAS) изрази увереност в нарастващия потенциал на стабилните монети като бъдещ метод за плащане.