НАЧАЛО Други

Facebook ще позволят крипто реклами?

09.05.2019 11:03 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Facebook ще позволят крипто реклами?

Facebook актуализира рекламната си политика, за да позволи отново реклами, свързани с криптовалута.

Социалната мрежа обяви в блог публикация, че отново ще позволи реклами, свързани с криптовалута и блокчейн. По-рано само на ограничен брой предварително одобрени рекламодатели беше разрешено да пускат крипто-свързани реклами.


Въпреки че все още ще се изисква от хората да кандидатстват за пускане на реклами, които рекламират криптовалута, започвайки от днес, ние ще ограничим тази политика, за да не изискваме предварително одобрение за реклами, свързани с блокчейн технология, новини, образование или събития, свързани с криптовалута.

През 2017 г., тъй като парите се навлизаха в сектора, се разпространиха измами. ICO-та с набързо направени WordPress уебсайтове и неподлежащи на проверка, и често фалшиви, екипи успяха да наберат стотици милиони от нищо неподозиращи инвеститори.

Тези измами бяха печеливши. До такава степен, че много от тези компании бяха готови да платят премия за реклама на платформи, които биха могли да привлекат допълнителни жертви.

За да се пребори с внезапната експлозия на съмнителни реклами на платформата, през януари 2018 г., Facebook обяви нова политика, която забрани реклами за криптовалута и заяви, че тези реклами често са “подвеждащи или заблуждаващи”.


Facebook не беше единствената компания, която се бори с този тип реклами.

Google забрани рекламите за криптовалута през март 2018 г., само няколко месеца по-късно.

През юни 2018 г. социалната мрежа разхлаби политиката си, за да позволи крипто реклами от избрани предварително одобрени рекламодатели. Желаещите да получат предварително одобрение са били длъжни да подадат заявление с лицензи и друга информация, която би могла да докаже легитимността на рекламодателя. През септември Google следи отблизо и разхлаби крипто-свързаната си рекламна политика.

Въпреки че рекламите за криптовалута отново са разрешени във Facebook, рекламите за първоначални предложения за монети (ICO) все още ще бъдат забранени. Google може да последва примера на Facebook и отново да позволи рекламирането на криптовалута.

Като цяло ходът е показателен за нарастващата на пазарите на криптовалута. По-малкото измами и по-голямото признаване на съществуващи проекти може да са накарали Facebook да промени позицията си. Сега, с по-голям достъп до реклама, проектите ще могат по-добре да стимулират приемането в сектора.

https://t.me/joinchat/GVKUGRH2XQaG9Ww6oeui4Q

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Тежък срив на йената срещу долара – Биткойн ли е решението за проблемите на Япония?

Глобалният икономически пейзаж представя тревожни показатели, тъй като японската йена наскоро падна до най-ниското си ниво спрямо щатския долар от 34 години насам.

27.04.2024 20:00 2 мин. четене

БРИКС насочва погледа си към Европа

Алиансът БРИКС разширява фокуса си към Европа, а балканската държава Сърбия се очертава като потенциален член.

27.04.2024 19:00 2 мин. четене

Русия обмислят промени в законите за копаенето на криптовалути

Предложеният в Държавната дума на Русия законопроект за добива на криптовалути отразява нарастващата тенденция в световен мащаб за регулиране на крипто сферата.

27.04.2024 17:00 2 мин. четене

БРИКС: Китай са разпродали $74 милиарда в американски ценни книжа за една година

Значителното намаление на притежаваните от Китай американски държавни ценни книжа през последната година, възлизащо на повече от $74 милиарда, отразява значима промяна в глобалната икономическа динамика.

27.04.2024 16:00 2 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.