Ripple предприе нов ход, за да промотира своето XRP - базирано решение за международни разплащания, xRapid.
Той включва първия окончателен списък с клиенти, които активно използват xRapid: MoneyGram, TransferGo, InstaReM, SendFriend, Mercury FX и goLance.
Документът позиционира XRP като дигитален актив, който може да осигури незабавна ликвидност, позволявайки на институциите да освободят капитал.
От Ripple казаха, че повече от 20 клиенти вече са интегрирали xRapid или планират да го направят.
Ripple също така актуализираха своя уебсайт, разкривайки, че са се споразумяли с две други банки в RippleNet, която е мрежата на финансовите компании на компанията, използваща технологията на Ripple за енергийни плащания.
И двете вероятно ще използват платежната система за съобщения xCurrent на Ripple, която е проектирана да бъде високоскоростна алтернатива на Swift и не използва XRP.
През август, изпълнителният директор на Ripple, Брад Гарлингхаус, заяви, че компанията очаква да регистрира 100 нови клиенти до края на годината.
Сделката с Moneygram наистина е един от първите мащабни случаи на използване на дигитален актив. Това е голяма работа. Ако трябваше [да направя прогноза], след една година сделката с Moneygram ще има по-сериозно въздействие върху крипто пазарите от бялата книга на Libra …
Банките преди две години ми казаха: “Ей, ние обичаме вашата технология, радваме се да работим с вас, но няма да използваме крипто.” Някои от същите тези банки сега се връщат и казват – “ей, нека да поговорим за това, защото виждаме същинската му стойност.”
Тъй като по-широкият крипто пазар се бори с волатилни условия и цялостен спад, секторът на меме монетите се оказва също толкова засегнат от промените, отбелязвайки значителен спад от 13.3% в рамките на 24 часа.
Според ончейн данни крипто кит е участвал в значителна търговия с алткойни по време на пазарния спад, демонстрирайки забележителна способност за реализиране на печалби.
Fantom, блокчейн от първи слой, започва мисия за създаване на „по-безопасни меме криптовалути“, разпределяйки $6.5 милиона от собствения си токен FTM като стимул за разработчиците, с цел да обособи своя ниша в сектора на меме токените, възлизащ на близо $50 милиарда.
С началото на май, отразявайки кулминацията на първите пет възходящи месеца от годината, крипто пазарът рязко промени курса си, навлизайки в продължителен спад.