Консорциумът за дигитална идентичност, Arianee, удостоверява ограничена партида луксозни часовници, използвайки своя блокчейн протокол.
На 26-ти март швейцарският производител на луксозни часовници Breitling обяви издаването на хронограф с ограничена бройка, сертифициран по протокола Arianee.
Всеки отделен ‘Top Time’ часовник ще получи уникална дигитална идентичност, използвайки технологията на разпределената счетоводна книга.
Breitling, който е основан през 1884 г., твърди, че е първият производител на часовници, който издава часовници с гаранционна програма, сертифицирана с помощта на блокчейн технологията. Всеки часовник ще се продава със собствена карта за електронна гаранция. Сканирането на тези карти ще позволи на собствениците да изтеглят криптиран портфейл, който сигурно съхранява дигиталния „паспорт на продуктите“.
Паспортът съдържа данни, отнасящи се до този индивидуален часовник, включително неговия сериен номер и часова марка, указваща датата, от която е активирана гаранцията.
„Този паспорт е достъпен само от собственика през портфейла и включва функция за трансфер, която позволява на собственика да докаже автентичността на часовника и законната му собственост“, се посочва в уебсайта на Breitling.
Ако собственик трябва да продаде Top Time часовника си, е необходимо само прехвърлянето на дигиталния паспорт, за да се удостовери новата собственост на часовника. Емануел Колет, съосновател на Арианне, заяви:
„Горди сме, че можем да предложим [по-специално изживяване на клиентите] на Тop Time часовниците на Breitling чрез подобрена гаранционна програма.“
Arianne твърдят, че са поставили началото на дигиталната идентификация на часовниците, описвайки партньорството си с Vacheron през юни 2019 г. като произвежда първите в историята часовници, уникално идентифицирани с помощта на блокчейн технологията.
През последните месеци Arianee се стреми да намери приложения за блокчейн технология в луксозната модна индустрия – като главният изпълнителен директор и съосновател Пере-Николас Хърстел говори на модни конференции, организирани от Premiere Vision Paris и Vogue в Париж през февруари 2020 г.
Блокчейн технологията се използва за сертифициране на дигитална идентичност във все по-голям брой основни индустрии.
В края на февруари банката Nonghyup на Южна Корея внедри система „мобилен идентификационен номер на служител“, използвайки DLT. Тази технология за идентификация е разработена в партньорство с технологичния гигант Samsung, а системата ще бъде внедрена чрез най-големия в страната ‘wireless’ оператор, SK Telecom.
На 25-ти март Министерството на развитието на общността на Обединените арабски емирства (ОАЕ) разкри, че ще разчита на базираната на блокчейн автентификация на идентичност за издаване на документи на фона на затварянето на офиси на министерството, което е резултат от карантината наложена покрай COVID-19.
Иновативният протокол Runes на Биткойн работи в блокчейна в продължение на три седмици от стартирането му на 19 април, съвпадайки с последното халвинг събитие.
Президентът и главен изпълнителен директор на Franklin Templeton Джени Джонсън наскоро изнесе ключова реч на конференцията на Milken Global Institute в Бевърли Хилс, където подчерта трансформиращия потенциал на блокчейн технологията и сподели прозрения за променящия се инвестиционен пейзаж.
Ondo Finance, лидер в децентрализираните финанси (DeFi), и Zebec Network, специализирана в токенизирани активи от реалния свят (RWA), създадоха стратегическо партньорство за революция в плащанията на заплати в реално време.
Zilliqa (ZIL) претърпя значително прекъсване в производството на блокове наскоро, нарушавайки мрежовите операции.