Ethereum Name Services (ENS) става все по-популярен термин в сферата на дигиталните активи, тъй като все повече марки, компании и влиятелни личности търсят начини да навлязат в блокчейн пространството, като придобият собствен ENS.
Както подсказва страницата на OpenSea, ENS с адреса на една от най-големите корпорации в света сега се продава за $1 милиона след последната оферта, подадена на пазара от анонимен инвеститор в NFT.
Още на 18 октомври 2019 г. някой закупи ENS домейна “amazon.eth” за 100 ETH на стойност приблизително $20,000 по това време. По-късно, на 8 февруари 2022 г., друг закупи домейна за 33 ETH, или $102,000. Ако този домейн намери нов собственик, инвеститорът, който е закупил дигиталния актив през февруари, ще се окаже с 1,000% печалба само за няколко месеца.
Все още не е ясно дали сделката ще се осъществи.
Анонимният инвеститор, който е предложил $1 милион за домейна, активно колекционира различни ENS домейни според собствената си страница в OpenSea. Акаунтът притежава и домейна “omozon.eth”, който е сходен с името на компанията на Джеф Безос.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: ‘Биткойн вероятно ще стане безполезен’, твърди основателят на Interactive Brokers
ENS е система за имена на домейни, базирана на блокчейна на Етериум, която трансформира дългите и нечетливи адреси на блокчейн в нещо, което човешкото око може бързо да обработи и въведе. ENS наследява и внедрява технологията DNS в блокчейн, като същевременно има напълно различна архитектура благодарение на възможностите на блокчейна на Етериум.
Като използват уеб приложението на ENS, потребителите могат да изпращат ETH или да взаимодействат с други услуги за имена на домейни, като не се налага да преминават през запомняне и вмъкване на дълги блокчейн адреси.
Освен срива на Биткойн, който поведе крипто пазара надолу, огромен удар понесе и Shibarium – мрежа от втори слой, изградена на Етериум, разработена от екипа на Shiba Inu.
Блокчейнът на Coinbase от втори слой – Base, който има за цел да улесни рентабилните транзакции в мрежата на Етериум, в момента се бори с рязко повишаване на активността в мрежата.
Наскоро Chiliz направи вълнуващо съобщение, разкривайки ново партньорство с френската лига за представянето на играта Coach Ligue 1.
Solana (SOL) наскоро отбеляза рязък ръст на интереса сред инвеститорите, което доведе до достигане на нови върхове. Едновременно с това меме монетите, стартиращи на платформата Solana, също привлякоха значително внимание.