Algorand стана първият базиран в САЩ спонсор на FIFA от повече от десетилетие.
Блокчейн проектът Algorand подписа партньорство с FIFA, като стана официален спонсор на Световното първенство по футбол 2022, което трябва да започне на 21-ви ноември.
Финансовите условия на високопрофилната сделка не са оповестени.
FIFA също ще създаде своя собствена стратегия за криптовалута с помощта на Algorand. Най-висшият управителен орган на футболната асоциация планира да издаде собствена колекция от незаменими токени.
Цената на токена ALGO се е повишила с повече от 20% през последните 24 часа, според данни от CoinMarketCap.
Междувременно топ 10 на най-големите криптовалути са в червено, като LUNA е единственият сред тях, който е успял да преодолее тенденцията.
През февруари Tezos, друг известен блокчейн с доказателство за залог, спечели партньорство с професионалния английски футболен клуб Манчестър Юнайтед през февруари.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Анализатор разглежда какво може да предстои за тези три алткойна
През март Algorand подписа и тригодишно спонсорство за екипи с Gotham FC, професионален женски футболен отбор, базиран в Ню Джърси.
По-рано тази година бившият изпълнителен директор на JPMorgan Стейси Уордън беше назначен за главен изпълнителен директор на Algorand.
Биткойн (BTC), Етериум (ETH) и XRP срещнаха съпротива на важни ценови нива в очакване на изборите в САЩ, което доведе до спад.
Изследовател от 21Shares направи паралел между настоящата позиция на Етериум и тази на Amazon в началото на 90-те години на миналия век, предполагайки, че много инвеститори на Уолстрийт все още подценяват потенциала на ЕТН.
Binance, водещата крипто борса в световен мащаб, продължава да е активна в представянето на нови алткойн предложения.
Реномиран инвеститор в Solana предизвика вълнение на крипто пазара, продавайки SOL на стойност почти $44 милиона, реализирайки значителни печалби.