Въпреки хайпът около метавселената, някои изпълнителни директори на технологични компании не изразяват огромен ентусиазъм спрямо сектора.
Фил Спенсър – шеф на гейминг отдела на Microsoft и Еван Шпигел – главен изпълнителен директор на Snap – споделиха, че не са големи привърженици на метавселената.
Според Спенсър в момента метавселената изобразява система от лошо изградени видео игри като за това свидетелстват лошите графики и нискокачественият интерфейс.
Той сравнява повечето проекти за метавселената със срещи във виртуална стая. По негово мнение света на игрите създава множество ангажиращи виртуални светове, което се счита за предимство пред метавселената.
Еван Шпигел от своя страна сравни преживяванията в метавселената с пребиваване в рамките на компютър. Той отбеляза, че итерациите на концепцията за метавселената в момента са на първично ниво, тъй като не са много вълнуващи.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Revolut ще позволят пазаруването с криптовалути
Главният изпълнителен директор на Snap сподели, че планира да се насочи към хардуера за виртуална реалност (VR), каквато е и тенденцията в сектора. Това би помогнало на управляваната от него компания да осигури фантастично изживяване в реалния свят чрез обогатената реалност (AR).
Ръководената от Боб Чапек компания Disney е решила да не използва думата метавселена като термин, понеже според тях това е термин с широк обхват, който те разглеждат като изобретение за разказване на истории за идващото поколение.
От своя страна Грег Джосуак – старши вицепрезидентът на маркетинга на Apple разкри, че никога не би използвал метавселената. Вместо това той заяви, че фирмата предпочита AR пред VR.
През 2024 г. американската икономика бързо излиза от рецесията, причинена донякъде от Ковид пандемията, предизвиквайки ново усещане за оптимизъм.
На фона на продължаващия конфликт, произтичащ от инвазията на Русия в Украйна, значителен брой руснаци, оценени на до един милион, потърсиха убежище в чужбина.
Неотдавнашното IPO на Trump Media & Technology Group (DJT) изведе социалната медийна платформа на Доналд Тръмп, „Truth Social“, на публичния пазар с първоначална цена над $70 на 26 март.
Според митническата администрация на Китай (GAC), търговията между Китай и други членове на БРИКС е нараснала до 1.49 трилиона юана (~$209.7 милиарда) през първото тримесечие (Q1) на тази година, отбелязвайки ръст от 11.3% на годишна база.