Леброн Джеймс и Crypto.com се обединиха, съобщи в петък Akron Beacon Journal.
Ходът е предназначен да научи децата на крипто технологията и начините, по които тя може да повлияе на живота им.
Приблизително 1,600 деца в I Promise School на четирикратния шампион на НБА ще научат за крипто и кариерни области, свързани с пространството, от експерти, предоставени от Crypto.com. Образователните инициативи ще обхванат семействата на учениците.
“Технологията Blockchain революционизира нашата икономика, спорт и развлечения, света на изкуството и начина, по който се ангажираме един с друг”, каза Джеймс пред вестник Akron.
“Искам да гарантирам, че общности като тази, от която идвам, няма да бъдат изоставени.”
Сделката следва закупуването от Crypto.com на правата за именуване на Staples Center в Лос Анджелис през ноември като част от 20-годишна сделка на стойност $700 милиона. Арената – дом на Лейкърс и Клипърс от НБА, Кингс на НХЛ и Спаркс на WNBA – беше преименувана на Crypto.com Arena на 25-ти декември.
Компанията също така направи голям маркетингов фурор, когато започна да излъчва телевизионен клип с участието на Мат Деймън през октомври.
След като крипто борсата си постави за цел да изгради осведомеността за марката си миналата година, тя се фокусира повече върху образоването на потребителите и разказването на истории през 2022 г., каза главният маркетинг директор Стивън Калифовиц пред Blockworks през декември.
Икономическият пейзаж претърпява забележителна промяна, тъй като алиансът БРИКС придобива известност, докато Съединените щати се борят с икономически предизвикателства.
DogeChain, основна платформа в екосистемата на Dogecoin, обяви предстоящото си закриване, насрочено за 1 юни 2024 г.
По време на разговора за приходите на Block Inc. за първото тримесечие главният изпълнителен директор Джак Дорси засегна възможността за разследване от страна на Министерството на правосъдието.
Йената, която в момента е на най-ниската си точка от 1990 г. насам, преживя най-значителното си седмично колебание на цената от 2022 г. насам, а Японската централна банка се намеси на пазара за първи път от 1998 г. насам.