В скорошно съобщение, направено от главния изпълнителен директор на Starbucks Хауърд Шулц, многомилионната марка за напитки е готова да навлезе в света на метавселената и NFT до края на 2022 г.
Шулц, докато присъства на “Отворен форум” във вторник, обяви, че Starbucks планира да влезе в пространството на метавселената и NFT и скоро ще обяви допълнителни подробности до края на тази година.
Шулц, докато се обръщаше към открит форум, насочен към синдикализиране на работниците, попита присъстващите за техните виждания за NFT и метавселената. Освен това той се ангажира с публиката и попита дали те някога са изследвали NFT или са участвали в някакви NFT събития или свързани инвестиции.
Въпреки че отговорът на публиката беше сравнително оскъден, Шулц се възползва от възможността да обясни как NFT секторът е все още млад и че Starbucks притежава всички необходими инструменти за навлизане в това ново пространство.
“Ако погледнете компаниите, марките, знаменитостите, инфлуенсърите, които се опитват да създадат дигитална NFT платформа и бизнес, не мога да намеря една от тях, която притежава съкровището от активи, които Starbucks притежава от колекционерски предмети до цялото наследство на компанията”, добави Шулц.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: ESPN подписа първата NFT сделка с Autograph на Том Брейди
Шулц е назначен за първи път като председател и главен изпълнителен директор на Starbucks през 1986 г. и е акредитиран с множество коментари, включително разширяване на първоначалните клонове на Starbucks от по-малко от 100 на 28,000 глобални обекта.
Директорът на фирмата също така отбеляза, че идентичността на известната марка на Starbucks в крайна сметка ще се окаже полезна в нововъзникващото Web3 пространство.
Въпреки това, подробностите относно плановете на Starbucks NFT в момента са оскъдни, но Шулц потвърди, че конкретни подробности ще бъдат предоставени “някъде преди края на тази календарна година“.
For those of you praying that I was kidding, here’s the video proof.
In an address today aimed at unionizing workers, multi-billionaire Howard Schultz revealed that Starbucks is going to get into the NFT business “sometime before the end of this calendar year” pic.twitter.com/Jb2rGjgHj4
— Jordan Zakarin (@jordanzakarin) April 5, 2022
Има много начини, чрез които Starbucks може да повлияе на пазара на NFT. Спекулациите предполагат, че Starbucks може да използва своето вековно наследство от колекционерска стойност и присъствие на известна марка, за да пусне NFT пазар, захранващ сектора на незаменимите токени. Компанията също така може да затвърди присъствието си в метавселената чрез отваряне на виртуален магазин, но това са само спекулации и нищо не е потвърдено до момента.
Концепцията за метавселената набира непрекъсната инерция всеки ден и обикновено се върти около “изследване на виртуален свят, където хората взаимодействат помежду си чрез своите виртуални аватари и извършват светски дейности във виртуална среда“. Концепцията придоби огромна популярност през последните години и се очаква да достигне $758.6 милиарда до 2026 г.
Наскоро Capital Economics очерта серия от потенциални рискове, които биха могли бързо да влошат финансовите условия въпреки настоящата стабилност на пазара и икономиката.
Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Най-новото тримесечно проучване на централната банка в Китай показва, че домакинствата продължават да изпитват затруднения поради отслабения пазар на труда, което води до сравнително ниски разходи за потребление, тъй като хората са склонни да дават приоритет на спестяванията.
Saudi Aramco обяви повишение на официалните продажни цени на всички изнасяни от нея сортове за Азия, като според Bloomberg цената на Arab Light за доставка през юни ще се увеличи с $0.90.