Рядък Azuki NFT наскоро беше продаден за над 420.7 ETH, което се равнява на приблизително $1.4 милиона, на OpenSea.
Продажбата е най-високата регистрирана цена за колекцията.
Въпросният NFT е Azuki #9605 и се счита за втория най-рядък от колекцията Azuki NFT.
Според OpenSea, артикулът е закупен от потребител ‘jdizzles’, а продавачът ‘trevault’ е член на RedBeanDAO и често купува Azuki NFT.
Колекцията беше пусната за първи път този януари от базирана в Лос Анджелис стартъп компания, наречена Chiru Labs. Той разполага с 10,000 уникални аниме аватари, които дават на собствениците достъп до The Garden, описано като “кътче от интернет, където изкуството, общността и културата се сливат, за да създадат магия”.
Прочети Още: Bloomberg: Реалната стойност на Етериум е около $6,000
Azuki бързо се превърна в една от най-търсените NFT колекции в метавселената и наскоро надмина $500 милиона в обем на продажбите в OpenSea, превръщайки се в един от първите проекти с аниме тематика, които станаха толкова успешни.
Предишният рекорд за най-скъпото Azuki беше 204 ETH, приблизително $560,000, който беше продаден преди два месеца.
Рядкостта на Azuki #9605 се определя от особения сив фон, очите и устата. Купувача на Azuki е същият, който плати рекордната цена за Invisible Friends #1125.
Изглежда, че китайският фондов пазар се отърсва от репутацията си на „неинвестируем“, благодарение на икономическото съживяване и ралито, което може да има още много възможности за развитие.
Наскоро Capital Economics очерта серия от потенциални рискове, които биха могли бързо да влошат финансовите условия въпреки настоящата стабилност на пазара и икономиката.
Crypto.com, водеща борса в сферата на дигиталните валути, се подготвя да засили рекламните си усилия в спортната сфера и по конкретно Формула 1, за да засили глобалната си разпознаваемост.
Най-новото тримесечно проучване на централната банка в Китай показва, че домакинствата продължават да изпитват затруднения поради отслабения пазар на труда, което води до сравнително ниски разходи за потребление, тъй като хората са склонни да дават приоритет на спестяванията.