McDonald's, Nestlé и Virgin Media се присъединиха към нова пилотна система, която се стреми да увеличи прозрачността в онлайн рекламата.
Разработена от Съвместния индустриален комитет за уеб стандарти (Jicwebs) – британски орган за стандартизация на дигиталните реклами – новата инициатива има за цел да оцени потенциала на блокчейн в дигиталната верига за доставки на реклами.
Пилотната версия на Jicwebs, която се базира на блокчейн, се присъединява към медийните агенции на индустриалните гиганти – Zenith, OMD UK и Manning Gottlieb OMD, които ще оценят възможностите на блокчейн в индустрията за дигитална реклама до края на 2019 г.
По-конкретно, медийните агенции ще проверяват не само потенциала на блокчейн за увеличаване на доверието и прозрачността във веригата за доставки на реклами, но и ще видят дали технологията може да повиши оперативната ефективност и възвръщаемостта на инвестициите (ROI).
Кат Хоукрофт, старши мениджър на медията и бюджета в McDonald’s, каза:
„Тази технология ни дава възможност да видим една наистина прозрачна картина на нашите инвестиции в дигиталната верига за доставки. Ние също така сме готови да разберем потенциалното въздействие, което това може да има върху нашата възвръщаемост на инвестициите и ефективността.“
Тестът на Jicwebs се подкрепя от базираната в Лондон технологична компания Fiducia. Jicwebs пише, че те ще се консултират с индустрията за това как да включат блокчейн решения за дигиталната реклама, ако тестът покаже успешни резултати.
В края на 2018 г., японският автомобилен производител Toyota си партнира с блокчейн фирмата за рекламни анализи, Lucidity, за да елиминира измамите при закупуването на дигитални реклами.
Нова блокчейн инициатива, подкрепена от силните фигури зад Tether и Bitfinex, започва да придобива оформление – инициатива, която отклонява фокуса си от крипто потребителите на дребно и насочва вниманието си към институционалните финанси.
Пазарът на токенизирани активи от реалния свят (RWA) преживя експлозивен растеж през 2025 г., подхранван от все по-голямата яснота около крипто регулациите в САЩ.
Tether задълбочава участието си в областта на токенизираното злато, като въвежда нова версия на стабилната си монета, обезпечена със злато — XAUt0 — в The Open Network (TON).
Лайткойн прави голям скок в DeFi и Web3 сферата с пускането на LitVM, нова мрежа от втори слой, предназначена да донесе функционалности за смарт договори на утвърдената криптовалута.