McDonald's, Nestlé и Virgin Media се присъединиха към нова пилотна система, която се стреми да увеличи прозрачността в онлайн рекламата.
Разработена от Съвместния индустриален комитет за уеб стандарти (Jicwebs) – британски орган за стандартизация на дигиталните реклами – новата инициатива има за цел да оцени потенциала на блокчейн в дигиталната верига за доставки на реклами.
Пилотната версия на Jicwebs, която се базира на блокчейн, се присъединява към медийните агенции на индустриалните гиганти – Zenith, OMD UK и Manning Gottlieb OMD, които ще оценят възможностите на блокчейн в индустрията за дигитална реклама до края на 2019 г.
По-конкретно, медийните агенции ще проверяват не само потенциала на блокчейн за увеличаване на доверието и прозрачността във веригата за доставки на реклами, но и ще видят дали технологията може да повиши оперативната ефективност и възвръщаемостта на инвестициите (ROI).
Кат Хоукрофт, старши мениджър на медията и бюджета в McDonald’s, каза:
“Тази технология ни дава възможност да видим една наистина прозрачна картина на нашите инвестиции в дигиталната верига за доставки. Ние също така сме готови да разберем потенциалното въздействие, което това може да има върху нашата възвръщаемост на инвестициите и ефективността.”
Тестът на Jicwebs се подкрепя от базираната в Лондон технологична компания Fiducia. Jicwebs пише, че те ще се консултират с индустрията за това как да включат блокчейн решения за дигиталната реклама, ако тестът покаже успешни резултати.
В края на 2018 г., японският автомобилен производител Toyota си партнира с блокчейн фирмата за рекламни анализи, Lucidity, за да елиминира измамите при закупуването на дигитални реклами.
По време на разговора на 2 май 2024 г. за печалбите на Coinbase за първото тримесечие, главният изпълнителен директор Брайън Армстронг обяви, че Base се очертава като водещото решение от втори слой по обем на транзакциите.
Vodafone, водещ доставчик на телекомуникационни услуги в Обединеното кралство, активно проучва възможностите за интегриране на блокчейн технологията в своите услуги.
Shiba Inu (SHIB) официално завърши дългоочакваният си хард форк Shibarium, както бе обявено чрез актуализация в X (Twitter).
DogeChain, основна платформа в екосистемата на Dogecoin, обяви предстоящото си закриване, насрочено за 1 юни 2024 г.