McDonald's, Nestlé и Virgin Media се присъединиха към нова пилотна система, която се стреми да увеличи прозрачността в онлайн рекламата.
Разработена от Съвместния индустриален комитет за уеб стандарти (Jicwebs) – британски орган за стандартизация на дигиталните реклами – новата инициатива има за цел да оцени потенциала на блокчейн в дигиталната верига за доставки на реклами.
Пилотната версия на Jicwebs, която се базира на блокчейн, се присъединява към медийните агенции на индустриалните гиганти – Zenith, OMD UK и Manning Gottlieb OMD, които ще оценят възможностите на блокчейн в индустрията за дигитална реклама до края на 2019 г.
По-конкретно, медийните агенции ще проверяват не само потенциала на блокчейн за увеличаване на доверието и прозрачността във веригата за доставки на реклами, но и ще видят дали технологията може да повиши оперативната ефективност и възвръщаемостта на инвестициите (ROI).
Кат Хоукрофт, старши мениджър на медията и бюджета в McDonald’s, каза:
„Тази технология ни дава възможност да видим една наистина прозрачна картина на нашите инвестиции в дигиталната верига за доставки. Ние също така сме готови да разберем потенциалното въздействие, което това може да има върху нашата възвръщаемост на инвестициите и ефективността.“
Тестът на Jicwebs се подкрепя от базираната в Лондон технологична компания Fiducia. Jicwebs пише, че те ще се консултират с индустрията за това как да включат блокчейн решения за дигиталната реклама, ако тестът покаже успешни резултати.
В края на 2018 г., японският автомобилен производител Toyota си партнира с блокчейн фирмата за рекламни анализи, Lucidity, за да елиминира измамите при закупуването на дигитални реклами.
Binance официално стартира ново airdrop събитие за Verasity (VRA) чрез платформата си Binance Alpha, което дава възможност на отговарящите на условията потребители да получат безплатни токени и да се състезават за огромен награден фонд.
Виетнам официално стартира NDAChain – национална блокчейн инфраструктура, предназначена да подкрепи стратегията за дигитална трансформация.
Разработчиците на Solana представиха ново предложение, което има за цел да повиши още повече производителността на мрежата.
Chainlink обяви мащабно институционално партньорство с Westpac Institutional Bank и Imperium Markets като част от проекта Acacia – съвместна инициатива с участието на Резервната банка на Австралия и Центъра за изследване на сътрудничеството в областта на дигиталните финанси (DFCRC).